ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند دارای چمن مصنوعی می شود/ خرید و تحویل 2 هزار متر چمن


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916923

جوانمردی گفت: 2 هزار متر چمن مصنوعی توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان برای احداث چمن مصنوعی در ورزشگاه فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند خریداری و تحویل شهرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار ما; وی گفت: 570 میلیون تومان از اعتبارات استانی در سال گذشته برای احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه شهید فرزاد سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت..

وی گفت: در این راستا 2 هزار متر چمن مصنوعی توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خریداری و تحویل اداره ورزش و جوانان نهاوند شد..

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده است، گفت: با این وام قسمت بزرگ دیگری از چمن مصنوعی خریداری می شود و با خرید انجام می شود. از همه چمن مصنوعی، چمن اجرای آن آغاز خواهد شد.

یوانمردی افزود: حدود 30 سال از کاشت چمن فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند می گذرد و اکنون این زمین به یک زمین کثیف تبدیل شده است..

وی ادامه داد: با توجه به خواسته ورزشکاران و جوانان این پروژه در اولویت پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار دارد..

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امیدواریم با حمایت و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده و فرماندار شهرستان نهاوند شاهد تامین و پرداخت اعتبار برای این پروژه یکی از خواسته های علاقه مندان به فوتبال و جوانان نهاوندی است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید