کاش همین چمن مصنوعی را داشتیم!

ساعت: 23:13
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789555

مربیان تیم فوتبال نساجی و پدیده پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخار میثاقیان سرمربی تیم شهر هودرو شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هشتم لیگ برتر گفت: این پنجمین بازی است که با این تیم انجام می دهم. شههدرو تیم پرتنشی بود و تیم ما روز به روز بهتر می شود. مطمئنم بازی خوبی خواهیم داشت. حریف ما هم تیمی ریشه دار است و شههدرو تیمی است که در چند سال اخیر در موقعیت های خوبی قرار گرفته است اما با توجه به مشکلات پیش آمده شرایط کمی تغییر کرده است. ما بازیکنان خوبی داریم و تمرینات آنها بسیار استرس زا است. بازی خوبی انجام خواهیم داد. شرایط نساجی فصل گذشته خوب نبود، اما با حضور آرام الهام شرایط تغییر کرد. هرچند صحبت از زمین بازی است اما امیدواریم مقابل نساجی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: تنش بین بازیکنان روز به روز کمتر می شود. هفته گذشته می توانستیم به تراکتورسازی گل بزنیم اما این اتفاق نیفتاد. ما بهبود خواهیم یافت. این تیم دقیقا در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارد و تلاش می کنیم به این جایگاه برسیم. در فصول گذشته هم دیدید که شهر هودرو در رده های بالاتر حضور دارد.

میثاقیان به مشکلات مالی اشاره کرد و با بیان اینکه مشکلاتی برای سفر این تیم به مازندران وجود داشت، گفت: چنین مشکلی وجود نداشت. با هواپیما به مازندران رسیدیم.

سرمربی شهرهدرو درباره تیم محروم و مصدوم گفت: محسن ربیحه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار شنبه شب تیمش مقابل شهرهدی در هفته هشتم لیگ برتر گفت: خوشحالم بعد از 4 بازی در خدمت شما هستم. از هواداران عذرخواهی می کنم و از بازیکنان تیم تشکر می کنم که در غیاب من کارهایی انجام دادند و امیدوارم از این به بعد خوب شروع کنیم. در حال حاضر هفته هشتم است و تیم ها به مصاف هم رفته اند. همه تیم ها شانس بردن یکدیگر را دارند. خسته نباشید باید به آقای میثاقیان بگم. خداوند سایه آقای میثاقیان را بالای سر ما نگه دارد. می دانم که گرفتن تیم هایی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند بسیار سخت است. البته آقای میثاقیان استاد این مواقع است. امیدوارم تیمش در همه دیدارها به جز دیدار مقابل ما موفق باشد. تیم شهرخودرو تیم بسیار خوب و جنگنده ای است و شرایط به گونه ای است که تیم ها به هم نزدیک هستند.

وی ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و قرعه سختی را پشت سر گذاشته است. بازی پیشرو برای ما مهم ترین بازی است و می دانیم به دنبال چه هستیم و جایی برای ریسک و عقب نشینی نداریم. ما باید آگاه باشیم. شرایط خانگی خوبی نداریم اما چاره ای جز برد در این بازی نداریم. روز اولی که به نساجی آمدم می خواستم زمین تمرین داشته باشم. امیدم به زمین و هواداران بود که متأسفانه از آنچه از باشگاه خواسته ام محروم هستند و این مرا نگران می کند. امیدوارم هواداران از من بپذیرند که شرایط دست من نیست. درست است که ما همه جای شمال طرفدار داریم اما هواداران ما در قائمشهر هستند. ورزشگاه ما در شهید وطنی است و با خودم گفتم دوست دارم همین چمن مصنوعی را داشته باشم اما مردم حرص می خورند و چیزهایی را از دست می دهند.

الهامی افزود: سه امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان را مدیون هوادارانم هستم و به آنها قول می دهم تا نیم فصل آن سه امتیاز را جبران کنم. من در نساجی در عشق هواداران ماندم اما محرومیتم تیم را از حالت عادی خارج کرد و باید بگویم اشتباه کردم.

مربی نساجی گفت: همه ما در یک کشتی هستیم. ما نمی خواهیم تیمم را به تهران یا جای دیگری ببریم. من عاشق تمرین و بازی در قائمشهر هستم. همه دوست دارند این طرفداران را داشته باشند. چرا 200 هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی داشتیم؟ چرا هواداران ما به ورزشگاه نمی آیند؟ مشکل سرزمین دود برای همه قابل مشاهده است. روزی که فجر سپاسی را بردم، گفتم اتفاقی این تیم را بردیم. درست مثل بازی مقابل صنعت نفت آبادان که باختیم و مساوی کردیم. مازندرانی ها جز فوتبال چیزی ندارند و عشقشان تیم نساجی است. شرایط زمین به گونه ای است که نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم پیروز میدان می شود. درخواست من این است که در زمینی مساوی بازی کنم. نوع فوتبال ما با این رشته سازگاری ندارد. ما با هیچکس مشکلی نداریم و همه مسئولان برای ما عزیز هستند اما خواهش من این است که زمین تیم ما آماده باشد.

امیدوارم هر چه زودتر دست به دست هم بدهیم و زمینمان را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی و دفاع یک کار تیمی است. ما مدافعانمان الان 2 گل زده ایم و بازیکنان امیدهای خوبی دارند و قطعا از این به بعد بازیکنان قابل اعتمادی خواهیم داشت. وضعیت ما نسبت به فصل گذشته بهتر خواهد شد و شرمنده هواداران نمی شوم، چون با خدا معامله کردم و عاشق هواداران شدم و خدا ما را بدون جایزه و جایزه نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید