نظافت و نگهداری چمن مصنوعی در زمستان

ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794925

اگر از چمن مصنوعی برای حیاط خود استفاده می کنید، با شروع فصل زمستان ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه از چمن مصنوعی نگهداری کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همانطور که احتمالا می دانید، یکی از اساسی ترین راه های مقابله با کم آبی، جایگزینی چمن مصنوعی با چمن طبیعی است. چمن مصنوعی در دو نوع ورزشی و تزیینی تولید می شود و نوع تزیینی آن یکی از کاربردی ترین ابزار برای زیباسازی و تزیین فضاهای مختلف از جمله حیاط، روف گاردن، بالکن و تراس می باشد که در بسیاری از تالارها و رستوران ها استفاده می شود. برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد. این محصول در مقایسه با چمن طبیعی نیازی به نگهداری، مراقبت و از همه مهمتر آبیاری ندارد که در دراز مدت در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است. ضمناً قیمت چمن مصنوعی نسبت به هزینه کاشت چمن مصنوعی، خرید کودهای شیمیایی و … بسیار مقرون به صرفه است.

اگر از چمن مصنوعی برای حیاط خود استفاده می کنید، با شروع فصل زمستان ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه چمن مصنوعی را به بهترین نحو نگهداری کنید. همانطور که می دانید چمن مصنوعی به اندازه چمن طبیعی نیاز به نگهداری ندارد. این می تواند یکی از مزایای بسیاری باشد که شما را متقاعد به انتخاب و سرمایه گذاری در چمن مصنوعی می کند. در هر صورت، انتخاب هوشمندانه ای انجام داده اید زیرا دیگر لازم نیست نگران چمن زنی، آبیاری یا سم زدایی برای جلوگیری از آفات و علف های هرز باشید. البته نظافت و نگهداری چمن مصنوعی به اندازه نگهداری چمن طبیعی نخواهد بود اما با کمی دقت می توانید عمر و زیبایی چمن مصنوعی را افزایش دهید. در اینجا چند نکته اساسی برای نگهداری از چمن مصنوعی در فصول سرد سال آورده شده است.

نگهداری از چمن مصنوعی در برابر باران

a2a3fe26 dc29 41f7 b764 72fa18222d31 خبر خاکستری

چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی دارای سیستم زهکشی می باشد. در تولید چمن مصنوعی سوراخ هایی در قسمت زیرین آن ایجاد می شود که در صورت بارندگی یا شستشو، آب به راحتی از قسمت زیرین آن عبور کرده و سطح چمن به سرعت خشک می شود.

نگهداری از چمن مصنوعی در برابر برف و یخ

f328fc42 bceb 4325 9528 064c000d5d9d خبر خاکستری

با کاهش شدید دما، یکی از مهمترین نگرانی ها تاثیر برف و یخبندان بر روی چمن مصنوعی است. اگر نگران آسیب دیدن چمن مصنوعی هستید، در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از چمن مصنوعی در برابر یخ زدگی محافظت کنید.

برای تمیز کردن چمن مصنوعی از برف و یخبندان، ابتدا برف سنگین را با پاروهای پلاستیکی از سطح چمن جدا کنید و مراقب باشید به چمن آسیبی وارد نشود. بعد از این مرحله روی چمن ها راه نروید و بگذارید دانه های برف به طور طبیعی آب شوند و از زیر چمن بیرون بیایند.

اگر نگران برف هستید می توانید تا پایان فصول سرد از روکش موقت برزنتی روی چمن مصنوعی استفاده کنید.

تمیز کردن چمن مصنوعی از برگ ها و شاخه ها

1c246023 86fe 4652 98c3 4859b90af467 خبر خاکستری

علاوه بر این، برای تمیز کردن چمن مصنوعی از برگ های پاییزی، گاهی اوقات می توانید چمن مصنوعی خود را با یک جارو سبک با پرزهای نرم برس بکشید تا زباله هایی که وارد باغ شما شده است، از جمله زباله، هر چیز دیگری که بین الیاف چمن گیر کرده است، پاک شود. این به مرتب نگه داشتن آن کمک می کند و لایه به لایه مواد تشکیل نمی دهد که در نهایت می تواند زهکشی را مسدود کند.. با شفاف نگه داشتن آن، در دراز مدت کار کمتری برای خود انجام خواهید داد.

چمن مصنوعی با کیفیت را انتخاب کنید

انتخاب چمن مصنوعی با کیفیت یکی از مهم ترین عواملی است که در دوام و استقامت چمن در زمستان موثر است. کیفیت چمن مصنوعی به عناصری مانند مواد فیبری، ارتفاع الیاف، تراکم بافت، سم زدایی یا ضخامت نخ و غیره اشاره دارد. قبل از انتخاب و خرید چمن مصنوعی می توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت های چمن مصنوعی مانند خانه های چمن بهره مند شوید. شرکت خانه چمن ارائه دهنده انواع چمن مصنوعی در مدل های مختلف و همچنین نرده های چمنی است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و با گارانتی عرضه می کند که برای بررسی این محصولات به سایت رسمی خانه چمن به آدرس زیر مراجعه نمایید. https://khanechaman.com/ دیدن

دیدگاهتان را بنویسید