برگزاری اردوی تیم ملی شنا در آبهای آزاد در کیش / حضور شناگران در جشن روز کیش

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782638

اردوی کوتاه مدت تیم ملی در رشته شنای آب های آزاد با حضور 10 شناگر در جزیره کیش پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، پرش و واترپلو؛ اردوی کوتاه مدت تیم ملی شنای آبهای آزاد با حضور 10 شناگر در جزیره کیش در نظر گرفته شده است. این اردو در راستای اجرای برنامه های راهبردی فدراسیون شنا و آماده سازی برترین های شنای آب های آزاد برای حضور قدرتمند در مسابقات پیش رو از ساعت 9 آبان ساعت 14 آغاز شده و تا روز چهارشنبه 19 آبان ماه ادامه دارد.

با تلاش هیات شنای منطقه آزاد کیش شرایط ایده آل برای برپایی این اردوی آموزشی ایجاد شد و هوای خوب جزیره زیبای کیش، مقدمات برپایی این اردو را مناسب و ایده آل کرد.

10 شناگر از استان های تهران، گلستان و مازندران با انگیزه بالا و شرایط فنی خوب روزی دو نوبت صبح به مدت 10 ساعت در دریا به مدت دو ساعت و عصر به مدت یک ساعت و نیم در سالن به این اردو دعوت می شوند. استخر جزیره کیش زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می کنند. سپس برای استراحت و آماده شدن برای ادامه تحصیل به محل سکونت خود در خوابگاه میر مخنست کیش باز می گردند.

این اردوی کوتاه مدت تا 19 آبان ماه 1400 قبل از برگزاری مسابقات شنای روباز جشن روز کیش برای آقایان زیر 20 سال به بالا ادامه خواهد داشت. این مسابقات زمان مناسبی است تا شناگران حاضر در این اردوی آمادگی خود را در شرایط مسابقه بسنجند.

اسامی شناگران حاضر در اردو:

محمد قاسمی

محمد مهمان نواز

نروژی محمدی

رامتین کاظمی

عباس جهانگیری

صادق رحیمی

ابوالفضل رحیمی

مهدی سهتک سرای

پدرام کشمیری

رضا محمودی

اسامی کادر فنی:

رضا ملک حنبانان (مربی)

محمدرضا کیانی (سرمربی)

محمد بنده نژاد (رئیس)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید