بازی با افکار عمومی در دستور کار نامزد ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس/ ادعای کذب تاج درباره معامله با اتحادیه فوتبال قطر! + سند


ساعت: 09:32
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1883900

موضع کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در مورد معامله با فدراسیون قطر در حالی آشکار شد که اسناد منتشر شده به موضوعات دیگری اشاره می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با نزدیک شدن به روز موعود، لابی های انتخاباتی هشتمین اجلاس هشتم شهریور فدراسیون فوتبال برای تصاحب کرسی های قدرتمند این نهاد در حال افزایش است و در این میان ائتلاف 3 نفره مهدی تاج، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده نشان داده اند که بسیار خوب هستند. نسبت به سایر رقبا برجسته تر است.

در حالی که زمزمه رد صلاحیت تاج در راهروهای اتحادیه فوتبال شنیده می شود و این رئیس سابق اتحادیه علیرغم مخالفت های پیگیر قانون اساسی اتحادیه فوتبال انگلیس به مواضع و اظهارنظرهای رسمی و ادامه غیررسمی، بدون استعفا از سمت دولتی خود یک مدیر نفت را به کابینه خود منصوب کرده است. .

وی در اولین اظهارنظر رسمی تاج پس از ثبت نام به عنوان مدعی ریاست فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: زمانی که من در این سمت بودم قراردادی 20 ساله با قطر بستیم و الان هم اگر اردویی در آنجا برگزار شود، به خاطر آن قرارداد.» جمله ای که بسیار غیر واقعی و دور از منطق به نظر می رسد.

در این میان تاج این ادعای بزرگ را منتشر کرده است که پیش از این و اکنون نیز اسناد مغایر با این موضوع منتشر شده است تا افکار عمومی را در مورد این ادعای عجیب فردی که 3 دوره در هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس حضور داشته، روشن کند. دارای تجربه است و فردی که صلاحیت ریاست جمهوری محسوب می شود منتشر می شود.


7571b504 6cc0 44ca b0bb 7ee09ff46c91 خبر خاکستری

بر اساس نامه فوق با امضای ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، استفاده از امکانات فدراسیون فوتبال قطر برای تیم ملی فوتبال ایران نه تنها رایگان بوده، بلکه هزینه هایی نیز در بر داشته است که در نهایت در نهایت به خاطر فدراسیون ایران به همسایه اش رسید!

از آنجایی که فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج شانسی نداشت، در این نامه درخواست شده بود که مبلغ 3 میلیون دلار از مطالبات فوتبال ایران در سازمان های بین المللی به حساب فدراسیون قطر واریز شود. سوالی که احتمالا تاج پس از عوارض ناشی از عارضه قلبی، آن را فراموش کرده و اکنون به یاد نمی آورد.

بر اساس این نامه، ادعای رئیس سابق فدراسیون فوتبال صحت ندارد و جدا از نقش داشتن در فاجعه ویلموتس که منجر به واگذاری ساختمان فدراسیون به هلدینگ شستا و قراردادهای مبهم با پیمانکاران شد. هتل آکادمی ملی فوتبال و زمین اردوی تیم ملی، حالا باید گول بخوریم.» او افکار عمومی را به فهرست دستاوردهای تاج اضافه کرد.

حال باید از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان عالی ترین نهاد قانون گذاری و تصمیم گیری در فوتبال ایران پرسید که نظرشان درباره این کاندیدای احتمالی با این کارنامه چیست؟ آیا مثل گذشته به او اختصاص خواهند داد یا قرار است فصل جدیدی را برای فوتبال ایران رقم بزنند؟

یادآوری این گونه اسناد و مدارک که کاندیدای فعلی ریاست فدراسیون فوتبال حتی در پخش زنده تلویزیونی آن را تکذیب کرده و مسئولیتی بر عهده نگرفته است، قطعا دیدگاه مراجع نظارتی در خصوص صلاحیت موسسان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از وضعیت فعلی فوتبال ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید