تاج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885233

اصغر شرفی اظهار داشت: مردی که با ویلموتس کلاهبردار قرارداد مفتضح امضا کرد چگونه توانست برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بار دیگر قدم بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اصغر شرفی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز وی با انتقاد از وضعیت آشفته تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی دو دستگی است و مدیریت فدراسیون فوتبال نباید اجازه چنین اتفاقی را با تیم ملی می داد.

وی افزود: در گذشته به حضور اسکوچیچ در تیم ملی انتقاد داشتم اما اکنون فکر می کنم اخراج این مربی کروات دور از حرفه ای بود و نباید اتفاق می افتاد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال در فاصله کمی مانده به شروع جام جهانی نباید اسکوچیچ را اخراج می کردند چرا که این مربی با تیم ملی نتایج ارزنده ای کسب کرده است.

شرفی تصریح کرد: منتقدان اسکوچیچ نیز معتقدند این مربی با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده است و در شرایطی که بعد از ویلموتس هیچکس جرات هدایت تیم ملی را نداشت، اسکوچیچ با برنامه ریزی مناسب در مسابقات سخت تیم ملی را هدایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: ویلموتس که پس از کسب نتایج ضعیف برای ثروتمند شدن، مدیریت تیم ملی را بر عهده گرفت، مسئولان فدراسیون را به این باور رساند که این مربی بلژیکی به اشتباه مدیریت تیم ملی را بر عهده گرفته است.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: مسئولانی که ویلموتس را سرمربی تیم ملی کردند و ایران را به پرداخت 6 میلیارد تومان محکوم کردند باز هم برای رسیدن به رئیس فدراسیون فوتبال پا پیش گذاشتند.

شرفی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید فرد مناسبی برای مدیر فنی جام جهانی فوتبال وجود داشته باشد، تصریح کرد: تیم ملی به یک مدیر فنی شایسته و حرفه ای نیاز دارد و متاسفانه در حال حاضر کمبود یک مدیر فنی شایسته در این زمینه احساس می شود. تیم ملی

نظرتان درباره حضور تاج به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟ وی گفت: این مرد با ویلموتس که واقعا ترکمنچای بود قرارداد بست و این مربی بلژیکی به راحتی با این قرارداد از ایران شکایت کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید