عزیزی پور تاییدیه گرفت; برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش با 4 نامزد


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921396

با اعلام مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها؛

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: هر چهار نامزد مذکور می توانند در جلسه انتخابات فدراسیون اسکواش حضور یافته و با هم رقابت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش که قرار است فردا برگزار شود، اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش که در هفته های گذشته برگزار شد، به دلیل عدم برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش با اعلام صلاحیت برخی از کاندیداها از سوی مراجع نظارتی و عدم کسب حد نصاب اعضا، این جلسه تشکیل نشد.

وی همچنین گفت: از آنجایی که طبق قانون در صورت عدم اعلام اسامی توسط ناظران در مدت معین، قانون به مسئول مربوطه موظف است نظر خود را در مورد برگزاری جلسه طبق پیش بینی اساسنامه انتخابی فدراسیون اسکواش اعلام کند. جلسه ساعت 10 صبح فردا برگزار می شود.

فرهادیان در پایان گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین معاونت توسعه ورزش قهرمانی و وزیر محترم ورزش و جوانان با توجه به اینکه اعلام شده هیچ یک از حقوق نامزدها ضایع نخواهد شد و در شرایط مساوی و عادلانه ، تمامی کاندیداها می توانند حضور یابند نامزدهای ذکر شده آقایان هاشمی ارس، فاکر، آران و عزیزی پور می توانند در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش حضور یافته و به رقابت بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید