ادعای رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس درباره داوری دربی

ادعای رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس درباره داوری دربی

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: برنده واقعی مردمی بودند که 120 دقیقه بازی خوب و پرنشاط را دیدند. به نظر من داوری مشکلی نداشت و الحمدلله داوری خوبی بود. اگر به سراغ داور خارجی می رفتیم که من مخالف آن بودم، نوعی عقب نشینی و توهین به تیپ داوری بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات بلیت فروشی گفت: قطعا باید VAR را برای سال آینده تنظیم کنیم و سپس بحث بلیت فروشی مطرح می شود. ساعت هشت صبح فردا سازمان لیگ بخشنامه ای را برای تمامی باشگاه ها ارسال می کند و اتحادیه فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فروش بلیت الکترونیکی بسیار جدی هستند. هر ورزشگاه باید به تناسب ورزشگاه خود افراد داشته باشد.

وی در خصوص نامه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم عقد قرارداد ارزی با خارجی ها گفت: من آن نامه را ندیده ام اما شنیده ام. فردا صبح به باشگاه ها اطلاع خواهیم داد که شرایط و ضوابط فصل آینده لیگ برتر مربوط به مجوز حرفه ای است. یک سری قوانین مربوط به شرایط داخلی کشور است و یک سری دیگر مربوط به پروانه حرفه ای. ما این نامه را ندیدیم.

تاج درباره تصویب آیین نامه هزینه نقل و انتقالات گفت: فردا ساعت هشت صبح این آیین نامه را اعلام می کنیم اما اگر سقف بودجه را نبندیم همه باشگاه ها ورشکست می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید