پیچیده شدن انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس با اظهار نظر رئیس جمهور/ لزوم برخورد با متخلفان فولاد مبارکه; از جمله مهدی تاج!


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891618

دستور رئیس جمهور مبنی بر برخورد با متخلفان فولاد مبارکه اصفهان تبعات زیادی برای کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ موضوع ارسال گزارش تفصیلی تحقیق و تفحص از مجتمع فولاد مبارکه شورای اسلامی شهر اصفهان این روزها به قوه قضائیه محافل مجازی و حقیقی را درآورده و فوتبال نیز درگیر این ماجرا شده است.

در این مورد، پرداخت میلیاردها دلار به کاندیدای بازنشسته انتخابات فدراسیون فوتبال تایید شده و پس از تعقیب قضایی سازمان بازرسی کل کشور به دلیل نقشش در قرارداد ننگین با مارک ویلموتس، این گزارش اکنون مصداق بارز آن محسوب می شود. کار خلاف و مانع مهدی تاج شد.

اگرچه تاج شب گذشته در مصاحبه ای با اقتدار و از موضع بالا صحبت کرد، اما اظهارات و دستور قاطع رئیس جمهور مبنی بر برخورد با متخلفان محرز فولد مبارک، قوه قضاییه را در آزمون بزرگی برای برخورد با یکی از متخلفان اصلی این پرونده قرار داده است. و برخورد کنند.


حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در این خصوص گفت: دولت شفافیت و نظارت بر شرکت های دولتی را افزایش می دهد و خود را موظف به برخورد با هر گونه فساد می داند. کلیه افرادی که در فولاد مبارکه مرتکب تخلف شده اند باید اخراج شوند و با تخلفات آنها طبق ضوابط و مقررات مراجع ذیصلاح برخورد شود.

با این سیاست تشریح شده توسط رئیس جمهور، انتخابات فدراسیون فوتبال که مهدی تاج یکی از مدعیان اصلی آن است، تبدیل به معادلات پیچیده ای شده و مسئولیت نهادهای نظارتی برای اطمینان از صلاحیت های نهایی به شدت افزایش یافته است که این امر باعث کاهش صلاحیت ها می شود. شانس شرکت تاج

فدراسیون بین المللی فوتبال نیز در هر انتخاباتی با حضور افرادی که پرونده های علنی دارند مشکل خواهد داشت و اگر تاج در انتخابات 8 سپتامبر شرکت کند، هر نامزدی می تواند برای ابطال نتیجه و فشار به فوتبال به فیفا شکایت کند. تا مرز توقف..

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید