سخنگوی دانشگاه آزاد: می دانیم باید از هرگونه تجمع بدون مجوز جلوگیری شود/ از این پس با متخلفان برابر «آیین نامه انضباطی دانشجویان» برخورد می شود/ این آیین نامه با هدف مجازات متخلفان با حداقل یک ترم انفصال در نظر گرفته شده است. از تحصیل تا حداکثر اخراج دائم از دانشگاه.

سخنگوی دانشگاه آزاد: می دانیم باید از هرگونه تجمع بدون مجوز جلوگیری شود/ از این پس با متخلفان برابر «آیین نامه انضباطی دانشجویان» برخورد می شود/ این آیین نامه با هدف مجازات متخلفان با حداقل یک ترم انفصال در نظر گرفته شده است. از تحصیل تا حداکثر اخراج دائم از دانشگاه.

روز جدید سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیطی عقلانی و به دور از رفتارهای جانبی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اشغال کرسی های آزاد اندیشی، بستری برای ابراز عقاید و نظرات در فضایی مناسب ایجاد کرده است.

دکتر محمد قربانی گلشن آبادی با اشاره به روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به درخواست خانواده ها و دانشجویان این دانشگاه برای ایجاد فضای آموزشی آرام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه در در روزهای اخیر عده ای با ایجاد تشویش در فضای دانشگاه، موجب تشویش سایر دانشجویان و خانواده هایشان شده اند و همین امر باعث شده است که مطالبه اصلی دانشجویان و خانواده ها برقراری آرامش و امنیت در فضای دانشگاه و ایجاد فضای مناسب باشد. محیطی برای استفاده از ظرفیت آموزشی دانشگاه.

وی ادامه داد: انتظار دانش آموزان و خانواده هایشان حق تحصیل و بدون اخلال در نظام آموزشی است. به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی پس از تسامح فراوان نسبت به دانشجویان برهم زننده آرامش دانشگاه، لازم می داند با استفاده از اختیارات قانونی خود از برگزاری هرگونه تجمع بدون مجوز جلوگیری کرده و متخلفان را به اطلاع کمیته انضباطی برساند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از اکثریت دانشجویان و اساتیدی که از ابتدای سال تحصیلی تاکنون با حضور مجدانه در کلاس ها فضای بسیار مناسبی را در دانشگاه ایجاد کرده اند، گفت: متأسفانه تعداد اندکی از دانشجویان در تعداد معدودی از واحدهای دانشگاهی سعی در برهم زدن نظم در دانشگاه داشتند و در مقابل این رفتار دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کرد تا ضرورت رعایت قانون و رفتار قانونمند در محیط دانشگاه را به آنها بفهماند. گفتگوی مسالمت آمیز با دانش آموزان متخلف با توجه به تداوم آزار و اذیت این افراد، برخی از دانشگاه ها تاکید دارند که از این پس با متخلفان طبق «آیین نامه انضباطی دانشجویان» برخورد خواهد شد.

دکتر قربانی گلشن آبادی خاطرنشان کرد: این آیین نامه هر گونه تجمع همراه با رفتار توهین آمیز و ناشایست و استفاده از فحاشی را دور از شأن دانش آموز می داند و متخلفان را با حداقل یک ترم محرومیت از تحصیل تا سقف حداکثر مجازات می کند. اخراج دائم از دانشگاه در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مشخص است که دسترسی این دانشجویان به سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه قطع شده و به کمیته انضباطی معرفی شده اند تا رفتار آنها در آن کمیته بررسی شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه محیطی عقلانی و به دور از رفتار بیگانه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علیرغم وضعیت تاج، با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در گذشته. دو سال فرصتی است برای بیان عقاید و نظرات در فضای مناسب فراهم شده و این مهم امسال با معاونت فرهنگی دانشجویی و مشارکت فعال دانشجویان پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید