نماینده مجلس: طرح مجازات افراد ضد نظام در مجلس تصویب شد/ مجازات در نظر گرفته شده برای این افراد حبس از 8 ماه تا دو سال است.

نماینده مجلس: طرح مجازات افراد ضد نظام در مجلس تصویب شد/ مجازات در نظر گرفته شده برای این افراد حبس از 8 ماه تا دو سال است.

روز جدید بهروز محیبی نعیم آبادی نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس مطرح کرده اند که برای افرادی که اقدامی علیه نظام انجام دهند یا اقدام به قیام کنند مجازات تعیین می کند. وی افزود: در این طرح حبس تعزیری درجه 6 یعنی. از 8 ماه تا دو سال حبس برای کسانی که علیه نظام اقدام کنند یا به شورش دامن بزنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس از طرح نمایندگان برای تعیین مجازات املاکی که علیه نظام اغتشاشات اقدام می کنند خبر داد.

بهروز محیبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس مطرح کرده اند که در آن برای افرادی که اقدامی علیه نظام انجام دهند یا اقدام به شورش و یاغی گری کنند مجازات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح حبس تعزیری درجه 6 یعنی. از 8 ماه تا دو سال حبس برای کسانی که علیه نظام اقدام کنند یا به شورش دامن بزنند.

نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی تصریح کرد: در همه کشورهای پیشرفته برای افرادی که علیه حکومت اقدام می کنند مجازات در نظر گرفته شده است و این افراد باید تاوان اعمال خود را بدهند. به عنوان مثال، چهاردهمین متمم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا بیان می کند که کسانی که با دشمنان این کشور معاشرت و همکاری دارند در ایالات متحده از حق رای محروم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید