امروز آخرین مهلت ثبت نام ترم تابستان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد است

این دستورالعمل در راستای بهره گیری از توان و توان نیروی انسانی، صرفه جویی در زمان و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برگزاری دوره آموزشی تابستانی در مقاطع مختلف تحصیلی و متناسب با اجرا می باشد. بند 2 اقدامات و اقدامات کلان در خصوص ارتقای کیفیت و اثربخشی دوره های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه ابلاغ شد.

طبق دستورالعمل دوره تابستانی 1401-1402، ثبت نام دوره تابستانی تا امروز پنجشنبه 31 تیرماه ادامه دارد و شروع کلاس های دوره از 24 تیرماه لغایت 5 مرداد ماه (پنج هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و آزمون می باشد. . امتحانات از 28 مرداد تا 2 شهریور برگزار می شود.

سرفصل کلی رشته های نظری در دوره تابستان مانند ترم اول و دوم است و در مدت پنج هفته تحصیلی محقق می شود.

حداکثر تعداد واحدهای تحصیلی قابل اخذ در تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی به شرح زیر است:

امروز آخرین مهلت ثبت نام ترم تابستان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد است

شرکت در دوره های وصیت نامه امام، روخوانی قرآن کریم و همچنین دوره مبانی طب ایرانی و مکمل، علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای اختیاری ذکر شده، رایگان است.

با توجه به عمومی بودن دروس عمومی دانشجویان گروه های پزشکی و غیرپزشکی در اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس مفاد ماده 4 و تبصره 1 «دستورالعمل دوره تابستانی سال تحصیلی» مقتضی است. 1402-1401 گروه های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، استادیاران گروه دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه نسبت به انجام اقدامات مقتضی اقدام نمایند.

دانشجویانی که در نیمسال دوم 1402-1401 دروس کارآموزی، دوره کارورزی و دیپلم را گذرانده و یا تمدید کرده اند و کسانی که آنها را تکمیل نکرده اند، ادامه آنها در تابستان 1402-1401 بلامانع است. اما در دوره تابستان امکان اخذ یا تمدید پایان نامه و پایان نامه کارشناسی ارشد در مقطع دکتری تخصصی وجود ندارد و تخلف آموزشی محسوب می شود.

با توجه به اینکه دانشجویان گروه دامپزشکی در کلیه مقاطع و روانشناسی بالینی و سلامت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تابع قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و امور مربوطه توسط رشته علوم پزشکی لذا بر اساس مفاد آیین نامه و بخشنامه های مربوطه باید اعمال شود.

دیدگاهتان را بنویسید