امروز آخرین مهلت ثبت نام رزرو کنکور دانشگاه آزاد است


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903186

امروز آخرین مهلت ثبت نام رزرو پذیرفته شدگان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1401 است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به اعلام نتایج 1401 نفر از ذخایر آزمون سراسری که تا مهلت مقرر برای ثبت نام اعلام آمادگی کردند، کلیه پذیرفته شدگان می توانند تا پایان امروز ساعت 22 جمعه برای اطلاع از نحوه ثبت نام و ثبت نام به آدرس edu.iau.ac مراجعه کنند. چگونه آن را انجام دهیم و اقدام کنیم.

ثبت نام پذیرفته شدگان از 30 مهرماه روز چهارشنبه آغاز می شود و عدم مراجعه پذیرفته شدگان در این بازه زمانی به منزله انصراف از ثبت نام می باشد.

دانشجویان پزشکی با تکمیل فرم مربوطه متعهد می شوند در هر واحدی که دانشگاه آزاد با توجه به امکانات آموزشی و بیمارستانی خود برای ادامه تحصیل پس از گذراندن دوره های علوم پایه تعیین می کند، انتقال و ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که شروع کلاس ها برای هر واحد یا مرکز دانشگاهی از مهر یا بهمن ماه و کلاس در نوبت صبح و عصر یا هر دو بسته به موسسات آموزشی برگزار می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل اصل مدرک تحصیلی تکمیل شده یا اصل گواهی پایان دوره متوسطه قدیم، اصل گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی پایان دوره جدید دبیرستان به همراه عکس آنها

از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، 6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 (شامل 12 قطعه برای آقایان) مدرکی که مشخص شود. وضعیت خدمت عمومی آقایان، تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و تعهد و سایر فرم های درج شده در نظام آموزشی.

دانشگاه آزاد اسلامی درباره شهریه های دریافتی متقاضیان نیز اعلام کرد: هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجو برای دوره کارشناسی ارشد غیرمتوالی سال 1401 شامل شهریه پذیرفته شدگان از هر دو قسمت اصلی (ثابت) می شود. ) و شهریه متغیر که در هر ترم تحصیلی توسط دانشجویان دریافت می شود.

علاوه بر دو مورد ذکر شده، دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه باید مبلغی بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را به عنوان حق بیمه حوادث در سیستم آموزشی پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید