شهریه 50 میلیون تومان برای یک ترم پردیس دانشگاه علوم پزشکی تهران

روز جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: پذیرش دانشجوی دندانپزشکی و داروسازی بر اساس ورودیه 1401 انجام می شود و متقاضیان توجه داشته باشند که شهریه هر نیمسال تحصیلی کمتر از 50 میلیون تومان نیست.

پس از توقف پذیرش دانشجوی شهریه ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال های اخیر، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای کنکور سال 1401 اعلام کرد که دانشجوی شهریه پرداز در دو رشته دندانپزشکی و داروسازی از طریق ورودی سراسری. آزمون سال 1401 و ورودی سال تحصیلی 1402 – 1401 و شرایط تحصیل این دوره ها را اعلام کرد.

مهر نوشت؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای به متقاضیان کنکور این مشکل را اعلام کرد و اعلام کرد: انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1402-1401 امکان پذیر است.پس از تایید. شهریه پردیس های بین المللی از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می شود.

آن دسته از متقاضیانی که امکان انتخاب دوره های دکتری شهریه ای عمومی دندانپزشکی و داروسازی (پردیس بین المللی) دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارند، توجه داشته باشند که شهریه این دوره ها با هماهنگی معاونت آموزشی تعیین می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تصویب هیات امنا و مبنای محاسبه قیمت نهایی شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد. اما برآورد می شود که شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیلی کمتر از پانصد میلیون ریال (۵۰ میلیون تومان) نباشد.

تاکید می شود شهریه نهایی فقط از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از تایید هیات امنا اعلام می شود و منبع دیگری ذکر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید