رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شود / بیمارستان شهید بهشتی یاسوج


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811864

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای فعالیت خود در دانشگاه علوم پزشکی با شناسایی مشکلات بیمارستانی به دنبال ارائه خدمات مناسب و مطلوب به بیماران در این بیمارستان ها بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویروس کرونای زاگرس در صبح همچنان در تلاش است تا قربانیان جدیدی برای کشتن آنها بیابد، هرچند کسانی که از ماسک استفاده نکنند و نکات بهداشتی را رعایت نکنند در اسرع وقت گرفتار خواهند شد.

کرونا امروز در کهگیلویه و بویراحمد همچنان به فداکاری ادامه می دهد تا در روزهای اخیر تعداد جانباختگان را به 1073 نفر برساند، هرچند گسترش امیکرون و انتقال آن باعث افزایش تلفات و مثبت شدن آزمایشات تاج شده است.

از سوی دیگر افزایش و تولید واکسن، کاهش مرگ و میر، ربط ندادن مشکلات بهداشتی به مسائل سیاسی و تقاضای کشورهای مختلف برای دریافت واکسن از ایران از جمله مشکلاتی است که با اثرگذاری آیت الله رئیسی در قرن سیزدهم مشاهده شد. دولت، اما توجه توسعه و تجهیز بیمارستان ها برای مقابله با این بیماری بد توسط مدیران آن به سرپرستی سرپرست جدید دانشگاه باید در دستور کار قرار گیرد و از سوی دیگر توسعه و تجهیز بیمارستان های شهرستان های استان یکی از این موارد است. کارهایی که می توان برای رفع مشکلات پزشکی مردم و جلوگیری از مهاجرت آنها انجام داد. در مرکز استان یا استان های همجوار موثر باشد.

در همین راستا بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در شرایط فعلی به همراه بیمارستان شهید جلیل یاسوج به بیماران عروق کرونر خدمات ارائه می کند. بستگی به توسعه و تجهیز امکانات بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در مرکز شهر یاسوج دارد.


a07401f0 d9d6 4649 985d 37f46e5a2dcf خبر خاکستری

در این بیمارستان کارکنان و کارکنان بهداشتی و درمانی برای حفظ سلامت شهروندان و کسانی که برای مشکلات پزشکی به این بیمارستان مراجعه می کنند با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

در شرایط کنونی این بیمارستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است و رفع آن خدمات مناسب و باکیفیت‌تری را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد. وی در دی ماه سال 1400 حدود 6 میلیارد تن درآمد ماهانه داشت اما اکنون به 600 میلیون تن کاهش یافته است. تن

نیازی گفت: زمانی که من مدیر بیمارستان شدم این بیمارستان 58 میلیارد تن به شرکت های مختلف بدهکار بود.

وی گفت: اگرچه برگزاری کمیسیون های مختلف بسیار ضروری است اما به نظر می رسد کمیسیونی در این بیمارستان برگزار نشده است. اما از این پس کمیسیون های بیمارستانی تشکیل می شود.


06df37bb 3eb9 41d3 93a4 ba3911c65aab خبر خاکستری

نیازی افزود: سیستم اکسیژن بیمارستان به مدت 6 ماه خراب بود و به جای آن از کپسول استفاده کردند که اصلا به صرفه نبود. اما اگر دستگاه اکسیژن وجود داشت اصلا نیازی به کپسول نبود.

رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یادآور شد: در صورت عدم نظارت، درآمد ۶ میلیاردی آن به ۶۰۰ میلیون کاهش یافت.

وی گفت: وضعیت برق این بیمارستان اصلا مساعد نیست و در فصل تابستان این وضعیت برق اصلا کافی نیست و اگر پست برق مجزا برای بیمارستان بسازند 3 میلیارد تن هزینه می شود که تبدیل شده است. یک بحران؛ به نظر می رسید در آن سال ها کسی نبود که با این وضعیت کنار بیاید.

نیازی با اشاره به اینکه سعی کردیم پرداخت های منظم را به روز کنیم، گفت: بدهی برق و گاز بیمارستان حدود 400 میلیون تن و بدهی آب آن نزدیک به یک میلیارد تن است.

در شرایط فعلی گلم نژاد سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان باید در راستای سیاست دولت سیزدهم برای ارائه راهکار و راهکار به بیمارستان ها و بیمارستان های استان در میدان و روحیه جهادی باشد شهید بهشتی در یاسوج وزارت بهداشت از یک سو باید بدهی ها را پرداخت کند و از سوی دیگر برای توسعه تجهیزات این بیمارستان تلاش کند، زیرا همانطور که گفته شد بیمارستان های استان باید تجهیزات را به عنوان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تکمیل کنند. جنب بیمارستان کرونای معین اکنون خدماتی برای بیماران عروق کرونر است و توجه به مراقبت بهتر از بیمار منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید