بازدید سرزده بازرس کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785161

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زاگرس محمدمهدی صالحی صبح با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات در بخش های پزشکی و بررسی دقیق روند ارائه خدمات به مردم، از نزدیک از نزدیک از نزدیک شاهد ارائه خدمات به مردم بود.

وی از کلینیک سرپایی، اورژانس، عروق کرونر، اورولوژی، جراحی و مغز و اعصاب، آزمایشگاه و تجهیزات پزشکی این بیمارستان بازدید و خدمات ارائه شده در این بخش های بیمارستان را مدیریت کرد.

رئیس بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدید خود در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: رویکرد ما در سازمان بازرسی نظارت و ارائه تذکرات و آموزش های لازم به دستگاه ها است. قوانین و قوانین وضع شده است.

دکتر صالحی افزود: پزشکی و پرستاری از جمله مشاغل مقدسی هستند که در صورت انجام وظیفه، کار و عبادت شریف است، لذا این مجموعه باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به کار گیرند که می تواند برای مردم مهم باشد. امنیت روانی.”

وی در خصوص بررسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت در این بیمارستان گفت: در این بازدید که توسط بخش های مختلف انجام شد، برخی از بخش ها دارای نقاط ضعف و کاستی بودند که سازمان بازرسی طی نامه ای کتبی به UNWE تذکرات لازم را ارسال کرد. برای رفع آنها دارو بفرستید.

بازرس کل استان ادامه داد: همچنین در این بازدید نکات مثبت و عملکرد خوبی مورد توجه قرار گرفت که جای تشکر و قدردانی نیز دارد و جای تقدیر ویژه ای دارد.

صالحی با اشاره به مطالبات و انتظارات مردمی تاکید کرد: مشکلات مشاهده شده در حوزه درمانی این بیمارستان رفع و رصد می شود و بازرسی کل استان به صورت سرزده از تمامی حوزه های درمانی استان بازدید خواهد کرد.

وی بیان کرد: عمده نارضایتی ها و گزارش های مردمی از دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه های مختلف ستادی و اجرایی است که باید هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز رویکرد بازرسی را که یک بعد نظارتی است خوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم انجام می دهد.

پرویز یزدان پناه افزود: متاسفانه مشکل اصلی دانشگاه این است که اکثر مردم انتظار دارند فرزندانشان در این دانشگاه مشغول به کار شوند، با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ظرفیت جذب این همه نفر را ندارد، این یک جستجوی غیرمنطقی است. “

وی در پایان یادآور شد: تلاش می کنیم تمامی نواقص و مشکلاتی که در حوزه های مختلف مطرح شده است را به نحو مطلوبی در اسرع وقت اصلاح کنیم.

بر اساس این گزارش؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نظارت و بازرسی و بازرسی گروه فرهنگی و اجتماعی نامحسوس استان از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.

ffb4802b 2bbb 4650 9a87 a0f1c34a1f10 خبر خاکستری

a1bdcc46 5fc3 4a05 8ee5 66bf567fc8e5 خبر خاکستری

3744991b 451a 499a 89a7 df1b886b7ae3 خبر خاکستری

f85a125c aee1 4720 a197 48a435732779 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید