بازدید 60 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه/ یادمان های مرصاد و شهید بهشتی در ابتدای بازدید


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817799

دبیر چراغ راه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اعلام کرد;

یونس عزیزی با بیان اینکه با آغاز اردوی راهیان نور از 25 اسفندماه بیش از 60 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کرده اند، اظهار کرد: این اردوی راهیان نور در استان کرمانشاه به 60 هزار نفر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یونس عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: با مجوز ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور از تاریخ 25 اسفند 92 لغایت 13 فروردین ماه سال جاری در قالب کاروان های گروهی و خانوادگی و شخصی آماده اسکان و پذیرایی از نمازگزاران و مهمانان نوروزی می باشد. ماشین در منطقه راهیان نور استان ما در کرمانشاه واقع شده ایم.

دبیر قرارگاه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: 433 دانشجو از دانشگاه های استان در این ایام به اردوی راهیان نور خوزستان اعزام شده اند.

وی همچنین از اعزام 600 نفر از بسیجیان به اردوی جنوب در قالب کاروان و 1000 نفر به صورت خانوادگی خبر داد.

عزیزی افزود: یادمان های حراست استان کرمانشاه در ایام نوروز به صورت ویژه پذیرای زائران راهیان نور از سراسر کشور است و تا سیزدهم فروردین ادامه دارد.

وی گفت: یادواره های شهدای پاوه، مرصاد، شهید بهشتی کسر شیرین، بازی دراز، پادگان ابودر، غیررسمی الفجر گیلانحرب، شهید شیرودی و یادمان ارتش پذیرای زائران و اسکان و پذیرایی هستند.

دبیر ستاد فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: خوشبختانه نسبت به سال های قبل از ولیعهد شاهد حضور چشمگیر مردم از سراسر کشور در یادواره های استانی هستیم.

وی گفت: استان کرمانشاه از آغاز اردوی راهیان نور در 25 اسفند تاکنون پذیرای بیش از 60 هزار زائر بوده که بسیاری از این زائران به یادمان مرصاد و شهید بهشتی پیوند دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید