آغاز اردوهای دانش آموزی کرمانشاه در مناطق عملیاتی جنوب / ظرفیت اسکان چهار هزار نفر در یادمان های کرمانشاه


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814213

رئیس سازمان «ارتش، گردشگری و راهیان نور» پیامبر اکرم (ص) گفت؛

یونس عزیزی گفت: برای اسکان میهمانان در مناطق عملیاتی غرب کشور مشکلی وجود ندارد به طوری که ظرفیت اسکان چهار هزار نفر در استان کرمانشاه را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یونس عزیزی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: امسال نیز مانند سال گذشته اردوهای راهیان نور دانش آموزی با توجه به گستردگی تاج به صورت عملی برگزار شد و مراسم افتتاحیه این اردوها به یادبود برگزار شد. مرصاد در فضای مجازی و شبکه شاد.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای افتتاح اردوهای دانش آموزی راهیان نور در یادمان های شهدای پاوه، دراز بازی، غیررسمی الفجر و شهید بهشتی در روزهای 18، 23 و 25 اسفند از طریق ستاد علمی شاد انجام شد. شبکه.

عزیزی بیان کرد: در این برنامه ها استفاده از قصه گویان و دانش آموزان مجرب با محوریت دانش آموزان مد نظر است.

وی گفت: همچنین همزمان با افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانشجویی، اولین دوره اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی استان خوزستان در قالب چهار اتوبوس از دانشگاه های رازی و آزاد انجام شد. در کرمانشاه.”

رئیس سازمان ارتش، گردشگری و راهیان نور پیامبر اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مشروط به تزریق واکسن هر سه نوبت تاج و ثبت آن در سامانه خفیف می شود.

عزیزی بیان کرد: دانش آموزان برای بازدید از یادمان های شهدای هویزه، ثلایه، اروند، شلمچه و فتح المبین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند و در رزمایش فرهنگی با ستارگان خوزستان که توسط اداره کل دفاع مقدس برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. ستاد مرکزی و بسیج .

وی از حضور قصه گویان و روحانیون در کاروان های راهیان نور برای تبیین مسائل اخلاقی، تربیتی و اعتقادی دانش آموزان به ویژه فلسفه راهیان نور خبر داد.

عزیزی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 15 اسفندماه آغاز شده و تا 27 این ماه ادامه دارد و البته محدودیتی برای اعزام دانشجو به دانشگاه های استان وجود ندارد.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای اعزام کاروان های بسیج به مناطق عملیاتی استان خوزستان از 29 اسفندماه انجام شده و البته از آن تاریخ امکان اعزام خانواده ها با خودروهای شخصی نیز وجود دارد و در این راستا ، اسکان رایگان در اردوگاه شهید مسعودیان «شهر اهواز و قرارگاه امام رضا (ع) آبادان در اختیار زائران قرار می گیرد.

رئیس سازمان سپاه، گردشگری و راهیان نور حضرت رسول اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پیک اعزامی به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز در استان خوزستان است اما در سال های اخیر همزمان با این اردوها، در مناطق عملیاتی غرب نیز میزبان زائران است. ما در قالب کاروان یا خودروهای شخصی بوده ایم و امسال اسکان در راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

عزیزی گفت: برای اسکان میهمانان در مناطق عملیاتی غرب کشور مشکلی وجود ندارد، بنابراین ظرفیت اسکان چهار هزار نفر در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: مردم در ایام نوروز از مزار شهدای گمنام و یادمان های دفاع مقدس در شهرستان های پاوه، سرپلذهاب، تنگه چهار زبر، گیلانهرب و قصرشیرین بازدید می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید