اعزام 400 دانش آموز استان مرکزی به اردوهای راهیان نور / آمادگی برای اعزام های گسترده دانش آموزی


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812233

عسگری گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال در استان مرکزی در قالب دو مرحله 200 نفری خواهر و برادر متشکل از فرماندهان پیشکسوت و شوراهای بسیج دانش آموزی به صورت بسیار محدود در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدرضا عسگری جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم اعزام کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در این اردوها یک اصل مهم است.

وی افزود: این اردوها از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، ثلایه، اروند کنار، الکامه، خین، شلمچه، محمودوند و شوسه دانیال بازدید خواهند کرد و دانش آموزان از طریق داستان به بیان فضای معنوی خواهند پرداخت. راویان برجسته «این اردوها مفید خواهد بود و اردوها به صورت چهار روزه برگزار می شود.

سرهنگ عسگری گفت: در کنار تعداد محدود اعزام های حضوری، مسیرهای نور مجازی در دستور کار قرار دارد که بیش از 60 هزار دانش آموز از اردوهای آنلاین و بیش از 400 هزار دانش آموز از اردوهای غیر حضوری بهره مند شدند.

وی ادامه داد: استان مرکزی پس از اپیدمی تاج با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت 70 درصد اتوبوس جزء اولین استان هایی است که راهیان نور را به صورت فراگیر ارسال کرده است که خوشبختانه تاکنون در تمامی امور موفق بوده است. و ما 100% آماده ایم تا آن را تحمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تمامی افرادی که در اردوهای محدود راهیان نور شرکت کردند علاوه بر گذراندن آزمایشات و معاینات قبل از دریافت سه نوبت واکسن، گفت: تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد ما قطعا تعداد زیادی دانش آموز را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر تیم تخصصی داستان نویسان برجسته، تیم سلامت سپاه روح الله نیز به همراه کاروان های راهیان نور اعزام می شوند و خوشبختانه به عنایت الهی وضعیت کاملا مساعد است.

سرهنگ عسگری خاطرنشان کرد: بیش از 2000 نفر از خواهران و برادران دانش آموز استان مرکزی مشتاق حضور در اردوهای راهیان نور هستند که در صورت فراهم شدن شرایط به صورت گسترده مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید