اردوهای راهیان نور نمونه جهادی است/ 2000 نفر از اراک به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816136

مجوری بیان کرد: ما با تبیین جهاد که یکی از مصادیق تبیین جهاد در عرصه مبانی انقلاب اسلامی و مقدس است، فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و تقویت می کنیم و این فرهنگ نورانی و مؤثر را به نسل جدید منتقل می کنیم. حفاظت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مجوری فرمانده سپاه اراک امشب در مراسم اعزام کاروان های راهیان نور در گلزار مطهر شهدای اراک اظهار داشت: یکی از مهمترین ماموریت های امروز ما جلوگیری از فرهنگ دفاع مقدس است. تحریف و فراموشی موثرترین و کارآمدترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان.

وی افزود: فرهنگ ایثار و ایثار یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است و از این رو باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و تقویت کنیم و این فرهنگ نورانی و موثر را به نسل جدید منتقل کنیم. با جهاد.» انقلاب و حفاظت مقدس.

سرهنگ مجوری گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک فناوری نقش مهمی در اعتلای اقتدار کشور داشته اند و برپایی این اردوها در راستای توانمندسازی و تحول است و باید هر روز تقویت شود.

وی ادامه داد: با توجه به مدیریت و کاهش بیماری عروق کرونر، اعزام اردوهای راهیان نور در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفته است و خوشبختانه تاکنون شاهد استقبال بسیار خوبی هستیم و این نشان دهنده فرهنگ ایثار است. و شهادت در میان قوم عیسی.

فرمانده سپاه اراک با اشاره به برنامه های بسیج راهیان نور اراک گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در اراک بیش از 2 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که 1000 نفر از این تعداد در قالب 6 کاروان خواهد بود. و طی 6 مرحله شهر اراک و تردد 1000 نفر با خانواده، سپاه و بسیج از ناحیه اراک در مناطق به آنها خدمات ارائه می کنند.

وی افزود: 4 کاروان قبل از عید نوروز از اراک و 2 کاروان نیز در ایام نوروز اعزام می شوند که در قالب یک سفر چهار روزه از مناطق عملیاتی نورلند بازدید خواهند کرد.

سرهنگ مجوری خاطرنشان کرد: تزریق سه نوبت واکسن برای تمامی زائران الزامی است و از ابتدای کاروان تا پایان اردو رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه با کاروان های راهیان نور، تیم های تخصصی پزشکی، مبلغان، راویان و تیم های برجسته. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید