حضور در اردوهای راهیان نور/ پیش بینی اعزام 2000 نفر از مردم خراسان شمالی به مناطق نظامی

ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800977

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در اقشار بسیج:

عینولا خاتمی با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی ها برای اجرای اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و مجازی است، گفت: بر این اساس پیش بینی ارسال 2000 چراغ به مناطق عملیاتی محقق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عین الله حاتمی جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ظهر امروز در حاشیه جلسه تیم پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور استان در گفت و گو با عصرتراک اظهار داشت: حفظ هویت ملی نقش بسزایی دارد. نقش.

وی ادامه داد: هدف استفاده از گنجینه عظیم حراست برای آشنایی دانش آموزان است و در واقع این فرهنگ زمینه ساز رشد شخصیت آنها می شود تا در آینده این افراد به مدیران، کارمندان و کارکنان صادق تبدیل شوند. مردم.”

خاتمی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا، اردوی راهیان نور از اسفندماه سال 98 برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور امسال به دو صورت حضوری و مجازی در دستور کار قرار دارد ادامه داد: شرایط حضور دانش آموزان پایه نهم و دوم و دانش آموزان و تعداد محدودی از عموم مردم در حال بررسی است. .

خاتمی با بیان اینکه بر اساس راهیان نور هر استان موظف است 10 درصد دانش آموزان را به اردوها اعزام کند، گفت: باید به مردم توجه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم 2000 نفر از خراسان شمالی را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم و امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف استانی هزینه های بازدید از این اردو محقق شود. “

خاتمی گفت: این اردو برای گروه بانوان و آقایان از ابتدای بهمن ماه تا پنجم اسفند ادامه دارد و برای دانش آموزان اسفندماه اعزام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید