2000 زائر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ بازدید بیش از 2 میلیون نفر از دانش آموزان از راهیان نور مجازی


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810514

فرمانده ارتش انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام زائران به اردوگاه راهیان نور، گفت: 2 هزار زائر به اردوگاه راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه برگزاری اردوی زیارتی بستگی به شرایط تاج دارد، گفت: ستاد پیشگیری ولیعهد به طور دقیق و کامل و بدون کما به تمامی دستورات داده شده به برنامه های دسته جمعی در اردوهای زیارتی عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به پایان اردوی دانش آموزی ارتدکس گفت: اردوهای دانش آموزی ارتدکس از 15 تا 25 اسفندماه برگزار می شود.

مسئول سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این اعزام در اردوگاه های راهیان نور با 50 درصد ظرفیت اتوبوس انجام می شود، گفت: 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها خواهد بود. مشاهده شده.

وی گفت: برنامه ریزی برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

حیدری با بیان اینکه عبادت نور عمومی از 25 اسفند تا 13 فروردین ماه برگزار می شود، ادامه داد: نور عبادی خانوادگی همه ساله برگزار می شود و امسال نیز به اندازه فضا و ظرفیت خوابگاه نور عبادی خانوادگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای حضور 2000 زائر در اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده است، افزود: برای اعزام 500 زائر به اردوی راهیان نور دانش آموزی و 1500 زائر به اردوی راهیان نور برنامه ریزی شده است.

مسئول قرارگاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مجازی دانش آموزان خاطرنشان کرد: بالغ بر 2700 بازدید از 4 بقعه در اردوی زیارتی دانش آموزی توسط دانش آموزان انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید