اعزام بیش از 20 هزار اصفهانی به راهیان نور جنوب / آغاز راهیان نور غرب از پایان خرداد


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819178

رئیس سازمان ارتش و راهیان نور سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امسال بیش از 20 هزار نفر از استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از اواخر خرداد ماه ، برای 3 بازدید از مناطق عملیاتی غرب در ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عباس محمدی مسئول ارتش، مسیرهای نوردی و سازمان سیاحتی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز از اعزام بیش از 20 هزار نفر در سال جاری به مناطق عملیاتی خبر داد. جنوب کشور بیش از 12000 نفر در کاروان های سازماندهی شده با اتوبوس و بیش از 5000 نفر با خودروی شخصی حرکت کردند.

وی با اشاره به اعزام تعدادی کاروان خودجوش و مردمی به منطق عملیاتی افزود: بیش از 5 هزار نفر به عنوان خادمان و عوامل راهیان نور حضور داشتند.

سرهنگ محمدی گفت: خوشبختانه استقبال امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود و اگر بستر بهتری وجود داشت امکان اعزام دو برابر زائران وجود داشت.

رئیس سازمان ارتش، مسیرهای نوری و گردشگری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) با تاکید بر اینکه آماده سازی بستر مناسب برای اعزام زائران بیشتر است، گفت: در راهیان نور از استان اصفهان – زائران بیشتری خواهند بود. ارسال شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری اردوهای جنوب در سال آینده گفت: از آنجایی که نوروز 1402 مصادف با ماه مبارک رمضان است، امکان اعزام زائران در این مدت وجود ندارد و با برنامه ریزی هایی که در آینده انجام می شود، اجرا خواهد شد. از اوایل ماه مارس آغاز می شود.

محمدی با اشاره به اردوی راهیان غرب گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده اردوی راهیان غرب از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت.

صاحب الزمان (عج) رئیس سازمان اردو، مسیرهای نوردی و گردشگری سپاه حضرت زهرا(س) استان اصفهان اذعان داشت: پیش بینی می شود امسال 15 تا 20 هزار نفر به راهیان غرب اعزام شوند.


* محوریت رهبر انقلاب بر راهیان نور

وی با بیان اینکه راهیان نور به عنوان بزرگ ترین و تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی کشور شناخته می شود، افزود: این سخنان مقام معظم رهبری است و ایشان بر این حرکت عظیم فرهنگی تاکید زیادی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید