افتتاحیه راهیان نور مجازی در جوار معبد الشهدا/ بیش از 1.5 میلیون دانش آموز در سال گذشته از راهیان نور بازدید کردند.


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810124

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت؛

عبدالرضا روژوس گفت: افتتاحیه این برنامه روز چهارشنبه 4 اسفندماه ساعت 10 صبح در گلزار شهدای کرمان در شبکه شاد ویژه دانش آموزان استان کرمان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا روژوس رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص مسیرهای نور مجازی گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا هر ساله دانش آموزان از استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شدند.

وی افزود: اما با توجه به شرایط جدید و محدودیت های کرونری این دومین سالی است که راهیان نور در فضای مجازی برگزار می شود.

روزخوش تصریح کرد: راهیان نور در روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه از 4 منطقه عملیاتی جنوب کشور شامل اروندرود، شلمچه، هویزه و دهلاویه به صورت زنده از شبکه شاد پخش می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کرمان ادامه داد: راوی ها به مناطق عملیاتی اعزام شده اند و تیم های تصویری به صورت زنده داستان را برای دانش آموزان پخش می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از مسیر نور مجازی خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود یک میلیون و 530 هزار بازدیدکننده داشتیم و این برنامه برای دختران و پسران دوره اول و دوم متوسطه طراحی شده است.

عبدالرضا روزخوش در ارتباط با این مراسم در کرمان گفت: افتتاحیه این برنامه روز چهارشنبه 4 اسفند ساعت 10 صبح توسط گلزار شهدای کرمان بر اساس شبکه شاد ویژه دانش آموزان استان کرمان است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: این مراسم با حضور سردار سرافراز، فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی در جوار مزار شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید