بازدید 19 میلیون دانش آموز از اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816495

وایدانی نیا گفت: سال گذشته 20 میلیون دانش آموز از راهیان نور در فضای مجازی و امسال 19 میلیون نفر در قالب نرم افزار شاد از مناطق عملیاتی آستان مقدس بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر وایدانیانیا مشاور عالی سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی در ماه های اخیر گفت: یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی در حوزه آموزش راهیان نور است که در آسیب دیدگان مخاطبان زیادی دارد و برنامه ریزی کردیم. برای اجرای متفاوت این برنامه در فضای مجازی.

وی ادامه داد: امسال با تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود، در نظر داشتیم که اردوی راهیان نور را به صورت گسترده مانند سال گذشته برگزار کنیم، اما این برنامه با وجود تاج اجرا نشد. البته با حضور چند دانش آموز از استان های همجوار نزدیک به منطقه مانند خوزستان و ایلام مجدداً اردوها را به صورت بسیار محدود و با رعایت کلیه قوانین و اخذ مجوزهای لازم اما مسیر نور مجازی آغاز کردیم. ادامه دارد و مورد استقبال قرار گرفته است.

وایدانی نیا به تشریح نحوه ساماندهی راهیان نور دانش آموزی پرداخت و گفت: ما قوانین و شرایطی را که دستگاه های تخصصی در این شرایط در نظر می گیرند رعایت می کنیم، اگر شرایط فراهم شود حضور می یابد و در غیر این صورت غیبت می کند.

مشاور عالی سازمان دانش آموزی بسیج گفت: سال گذشته 20 میلیون دانش آموز در فضای مجازی از راهیان نور و امسال 19 میلیون نفر از نرم افزار شاد بازدید کردند. از مناطق عملیاتی آستان مقدس بازدید کردند.

وی افزود: ویژگی این برنامه این است که در واقع فیلم های تولید شده در منطقه عملیاتی با شرایط هر استان به زبان های استانی آماده ارسال و در اختیار دانش آموزان است و تاکنون در 16 استان توزیع شده است. مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید