راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی و تربیتی است/ لزوم مدیریت نگاه انقلابی و جهادی دولت سیزدهم در برگزاری اردوهای راهیان نور


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914049

مخلص الائمه گفت: در استان مرکزی تجربه بسیار ارزشمندی داریم که باید از آن برای برگزاری باشکوهتر اردوهای راهیان نور استفاده کرد و نگاه انقلابی و جهادی حاکم در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گیرد. در حفظ اردوهای راهیان نور.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ فرزاد محالث الائمه استاندار مرکزی ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد راهیان نور استان گفت: هجوم عظیم راهیان نور در کشور همواره حرکتی بسیار مبارک و منشأ بسیاری بوده است. خیریه ها و این یکی از با ارزش ترین کارها و اقدامات در همه مراتب و طبقات است».

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و تربیتی است، گفت: اهمیت اردوهای راهیان نور از یک سو موجب تقویت اعتقادات جوانان نسبت به آموزه های انقلابی و از سوی دیگر موجب اقتدار کشور و تولید خواهد شد. قدرت برای آینده کشور

مخلص الائمه افزود: همانطور که دفاع مقدس قابلیت تحول در همه بخش ها را دارد، قطعا برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند منشأ تحول در جوانان و نسل جوان کشور باشد و باید این ظرفیت خوب و پر برکت ایجاد شود. خوب استفاده کرد

وی ادامه داد: در استان مرکزی تجربیات بسیار ارزشمندی داریم که باید از آن برای برگزاری باشکوهتر اردوهای راهیان نور استفاده کنیم و در برگزاری راهیان نور باید نگاه انقلابی و جهادی دولت سیزدهم مورد توجه قرار گیرد. اردوگاه ها.”

استاندار مرکزی تاکید کرد: برای تحقق باشکوه راهیان نور باید از تمام توانایی ها و ظرفیت های شهرستان استفاده شود و باید با جدیت و قوت به موضوع راهیان نور ورود کرد و همه دستگاه ها باید هزینه کنند. توجه ویژه به این موضوع

وی با اشاره به اینکه برای کیفیت محتوای راهیان نور نیازمند مشارکت فرهنگی، محتوایی، کارشناسان و نخبگان هستیم، گفت: اثربخشی راهیان نور مستلزم تداوم محتوای اردویی در طول سال است.

دکتر مخلص الائمه خاطرنشان کرد: مشارکت صنایع در برگزاری اردوهای راهیان نور باید مورد توجه قرار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی در برقراری ایمنی و امنیت اردوهای راهیان نور جدی و حساس باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید