اردوهای راهیان نور نمونه بارز جهاد است. لزوم روحیه ولایتمداری و جهادی در همه بخشهای حکومت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز در مراسم همایش دانش آموزی خادمان شهدا در فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان گفت: نور یکی از نورها محسوب می شود. موثرترین راهکارها برای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و ایثار.

وی افزود: احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به عنوان دانشگاه بزرگ ولایت، ایثار و ایثار است. متحول کننده برای جوانان».

نظری با اشاره به اینکه جهاد یکی از خواسته های مهم مقام معظم رهبری است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند، گفت: اردوهای راهیان نور مصداق بارز جهاد است و می تواند حماسه ها و نبردهای حماسی را برای مردم تبیین کند. مخصوصاً جوانان

وی تاکید کرد: جهاد تباین موثرترین راه برای خنثی کردن توطئه ها و آشوب های دشمن است و اجرای جهاد تباین در گام دوم بسیار مهم است و می تواند به پیشرفت ملت ایران و قله های بلند شادی و سربلندی سرعت بخشد. .

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس نشانه و مظهر فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: خوب استفاده کنید.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم اداره می شود و مردم معتقدند، گفت: روحیه ولایتمداری، جهادی، انقلابی و مردم سالاری باید در همه بخش های حکومت حاکم باشد و به رهبری عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت ها معتقدیم. و توانمندسازی مردم به ویژه جوانان مشکلات را حل خواهد کرد.

نظری افزود: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی با رویکرد امید آفرینی و آینده روشن برای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است و در جنگ نرم هجمه های توطئه های دشمن را خنثی می کند. گام دوم انقلاب گام اقتدار و درخشش ملت ایران در همه عرصه هاست.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در 43 سال انقلاب اسلامی همواره با رویکرد ولایتمداری، ایثار و مردم سالاری کارآمدی و توانمندی های خود را نشان داده است و امروز بسیج به ویژه دانشجویان بسیجی نقش مهمی در جهاد دارند.


راهیان نور نقش موثری در تقویت ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی در بین جوانان دارد

ابراهیم پوراسماعیل مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی در همایش دانش آموزی خادمان شهدا در فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: بسیج دانش آموزی استان مرکزی در این همایش دانش آموزی خادمان شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: با توجه به اهمیت جهاد تبیان رویکرد همه برنامه ها در سال جاری اجرای جهاد تبیان بوده است و راهیان نور نمونه عملیاتی جهاد تبیان است. اقدام شد.

پور اسماعیل ادامه داد: به منظور تحقق جهاد تبیین در بین دانش آموزان در کارگاه های تخصصی، مقرر شد راهیان نور به عنوان اولین سمینار عملیاتی با موفقیت به پایان برسد و ارتباط با زائران و سایر دانشجویان علاقه مند در طول سال برای انجام سایر برنامه های آموزشی ادامه یابد. .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال یک هزار نفر از دانشجویان از دانشگاه های مختلف استان هدف قرار گرفتند، گفت: اردوها.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی ادامه داد: بیش از یکصد و بیست خادم در روند برگزاری اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی را همراهی کردند و دوره های آموزشی خادمان بسیج دانشجویی در طول سال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای جهاد علمی، فرهنگی و آموزشی یکی از اهداف مهم بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان است که برای اجرای آن برنامه های مختلفی از جمله برنامه های علمی و فرهنگی پیش بینی شده است.


اردوهای راهیان نور برای جوانان متحول کننده است / آماده سازی بقاع متبرکه برای استقبال از راهیان نور

سرهنگ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم همایش دانش آموزی خادمان شهدا در فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان گفت: و بقاع مقدس دفاع مقدس در مناطق جنوبی آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را دارد.

وی افزود: با توجه به تاثیرگذاری فراوان اردوهای راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این برنامه یکی از مهمترین برنامه های در دستور کار ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت استان است. و نهادها و نهادهای انتظامی و کلیه کمیسیون های تخصصی.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه رویکرد همه برنامه های راهیان نور در سال جاری تحقق جهاد است، گفت: شعار امسال ما پاینده هستیم. در جنوب نیز نمایشگاه هایی با این رویکرد برگزار می شود.

وی اجرای راهیان نور برای جوانان را تحولی دانست و گفت: جوانانی که از این اردوها بازدید می کنند می توانند به عنوان سفیران فرهنگی ایثار و شهادت ایفای نقش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و توزیع ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: خوشبختانه با برگزاری اردوهای راهیان نور بار دیگر شاهد پویایی دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی هستیم و جهاد تبیین ها ادامه یافت. .

وی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی اردوهای راهیان نور در بیش از 10 مرحله برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود. خوشبختانه اردوهای دانش آموزی موفقیت آمیز بود و اکنون شاهد برگزاری اردوهای کارگری، گورکن و اقشار مختلف هستیم و با توجه به آغاز تعطیلات راه نور خانواده آغاز شده و تا 14 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید