اردوها و یادمان های دفاع مقدس آماده پذیرش عاشقان شهدا / لزوم تقویت حضور شبکه های مردمی در برگزاری اردوهای راهیان نور

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786627

رئیس ارتش، راهیان نور و سازمان گردشگری سازمان بسیج:

سردار مطهری گفت: مهم ترین وظیفه ستاد راهیان نور، زمینه سازی برای سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است و از سوی دیگر باید شاهد افزایش حضور شبکه های مردمی در راهیان نور باشیم. اردوگاه های مسیر.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; سردار عباس مطهری رئیس بسیج، راهیان نور و سازمان گردشگری با اشاره به اعلام سرلشکر باقری مبنی بر برگزاری اردوهای راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: هیئت کارشناسی برای بررسی زیرساخت ها و آماده سازی مسیرها تشکیل شده است. یادمان ها و اردوهای راهیان نور برای پذیرایی از زائران راهیان نور و هم اکنون استان های سراسر کشور آماده برگزاری اردوهای راهیان نور هستند.

وی ادامه داد: ستاد راهیان نور اقدامات لازم را برای آماده سازی یادمان های دفاع مقدس انجام می دهد و اکنون می توان گفت که مناطق عملیاتی دفاع مقدس آماده پذیرایی از زائران و عاشقان شهدا و شاهدان هستند. اردوهای راهیان نور.نور ما به صورت شخصی و مجازی دانشجو خواهیم بود.

سردار مطهری با بیان اینکه برخی از استان ها اردوهای راهیان نور را آغاز کرده اند، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و اردوهای راهیان نور در شهرهایی که از نظر بیماری عروق کرونر در شرایط مناسبی هستند از اولویت های ما است.

رئیس سازمان گردشگری بسیج، راهیان نور و بسیج تاکید کرد: شرکت مسافرتی جوان سیر ایثار نیز آماده خدمت رسانی به علاقمندان راهیان نور است و در تلاش هستیم اردوهای راهیان نور مردمی را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز برگزار کنیم. 1401 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی .

وی با اشاره به اینکه بسیج کارکردهای متعددی در خدمت رسانی به مردم دارد، گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی در اردوهای راهیان نور مانند شبکه مردمی وارثان بسیار مهم است چرا که مردم می توانند در مناطق عملیاتی شور و نشاط مضاعف ایجاد کنند. از سوی دیگر، فلسفه وجودی بسیج تنها در بحث امنیت خلاصه نمی شود و کارکردهای فرهنگی بسیج از جمله برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله کارهای ماندگار در ترویج فرهنگ است. ایثار و شهادت در میان مردم.

سردار مطهری ادامه داد: ما نیازمند تقویت شبکه های مردمی مانند شبکه مردمی وارثان در اردوهای راهیان نور هستیم چرا که مهمترین وظیفه ستاد راهیان نور بسترسازی و آماده سازی شرایط برای اردوهای راهیان نور و به صورت داوطلبانه و مردمی است. زیارت عتبات عالیات کوم و مشهد مشتاقانه در حال انجام است، همین روند باید در اردوهای راهیان نور انجام شود تا روز به روز شاهد حضور مردم در سرزمین های نور باشیم.

رئیس سازمان گردشگری گردشگری بسیج نورو خاطرنشان کرد: مدارس با برنامه های آموزشی، محتوایی، آموزشی، معلم، دانش آموز و … از بسته آموزشی حذف می شوند و در دوران دفاع مقدس حضور دانش آموزان داوطلبانه است. رژیم الحادی عراق و حالا این حس رفتن به سرزمین نور باید در مدارس هم وجود داشته باشد تا شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور در مدرسه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید