جزئیات برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب / یادمان های دفاع مقدس آماده پذیرایی از عاشقان شهدا است.


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840459

رئیس سازمان راهیان نور بسیج ارتش؛

سردار مطهری گفت: افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب در روزهای 15 و 19 اردیبهشت ماه به یاد بازی دراز انجام شد و هم اکنون سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به عنوان استان های میزبان در حال آماده سازی اردوها و یادمان ها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عباس مطهری فرمانده ارتش، سازمان راهیان نور و بسیج گردشگری و دبیر سپاه و بسیج راهیان نور در خصوص اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از اردوها و یادمان ها هستند.

رئیس سازمان بسیج، راهیان نور و سازمان گردشگری در ادامه گفت: راهیان نور غرب و شمال غرب و همچنین جنوب به سه شکل دانشجویی، دانشجویی و عمومی از نظر آب و هوا و در نتیجه کاروان های راهیان نور برگزار می شود. حرکت به سمت غرب و شمال غرب از 5 تیرماه که امتحانات مدارس و دانشگاه ها تمام شده است آغاز می شود و به احتمال زیاد اوج این اردوها بین 15 تیر تا 5 مرداد خواهد بود.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: البته زائران هم اکنون می توانند از یادمان ها بازدید کنند و مسئولان استانی میزبان آماده پذیرایی از این زائران هستند.

سردار مطهری در پایان یادآور شد: برای هماهنگی بیشتر برای برگزاری این اردوها با کارکنان خادم الشهدا و ستاد راهیان نور استان های میزبان دیدار کردیم که در هفته های آینده به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید