آغاز عملیات فرهنگی راهیان نور در سال 1401 با صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز / آمادگی 100 درصدی یادمان های ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی برای پذیرایی از عاشقان شهدا


ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837042

مدیر ارشد راهیان نور ارتش و سازمان بسیج گردشگری:

سرهنگ محمدزاده گفت: روز جمعه 15 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 30 هزار زائر از 26 استان کشور شاهد برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و آغاز عملیات فرهنگی سال 1401 بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ فیض الله محمدزاده مدیر ارشد سازمان بسیج راهیان نور و سازمان گردشگری در گفتگو با خبرنگار کوله بر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت عملیات بازی طولانی در سرپل ذهاب و آغاز اردوهای 1401 راهیان نور اظهار داشت: حضور در راهیان نور. با حضور بیش از 30 هزار زائر از 26 استان کشور، مراسم صعود به ارتفاعات بازی طولانی و آغاز عملیات فرهنگی سال 1401 را شاهد بودیم که بحمدالله با استقبال خوب زائران و مسئولان سراسر کشور مواجه شد. .

وی ادامه داد: با توجه به تعلیق دو ساله اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع کرونا، امسال شاهد حضور پرشور و مردمی راهیان نور در خودروهای شخصی و کاروان ها در سالگرد بازی طولانی بوده ایم. و به ارتفاعات این منطقه عملیاتی صعود کنند.» و الحمدلله اردوهای استانی راهیان نور در این ویژه برنامه حضور خوبی داشتند.

سرهنگ محمدزاده خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت و ویژه در ویژه برنامه صعود به ارتفاعات بازی طولانی، حضور نوجوانان، جوانان و رده های سنی مختلف در کنار خانواده و از سوی دیگر گروه های مردمی در مسیر بود. به ارتفاعات بازی طولانی در موکب های پذیرایی جلوه ای خاص و مردمی به این ویژه برنامه بخشیدند و از سوی دیگر حضور مدیران کل استان ها و نیز کارمندان کشوری در این برنامه ستودنی بود.

مدیر ارشد بسیج راهیان نور و سازمان گردشگری افزود: حضور موکب های راهیان نور مردمی نشان می دهد که راهیان نور مجموعه ای مردمی و مردمی و با تجربه در برگزاری موکب های زیارتی اربعین حسینی است که این بار میزبان زائران توسط راهیان نور است. .

وی گفت: پشتیبانی، همکاری و هماهنگی خوب بین سپاه، ناجا، ارتش، جهاد سازندگی، هلال احمر و… در اجرای این ویژه برنامه بی نظیر بودند و با هماهنگی های انجام شده شاهد حضور پیر و جوان در ویژه برنامه افتتاحیه حجاج بودیم.

سرهنگ محمدزاده ادامه داد: روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه شاهد اجرای ویژه برنامه شهدای عملیات بازی دراز بودیم که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان مستضعفان و مسئولان لشکری ​​و کشوری در کرمانشاه برگزار شد. استان.”

مدیر ارشد بسیج راهیان نور و سازمان گردشگری در پایان تاکید کرد: چهار استان ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی آمادگی 100 درصدی برای میزبانی اردوهای غرب و شمال غرب کشور و تمامی ظرفیت های سپاه و سایر استان ها را دارند. نهادهایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها آماده پذیرایی از راهیان نور در این استان ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید