میزبان 2750 نفری راهیان نور هرمزگان / 150 خادم الشهدا در مناطق عملیاتی جنوب


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818322

باکرزاده با اشاره به پذیرایی بیش از 1200 زائر سایر استان ها در اردوگاه پیامبر اعظم هرمزگان در شهرستان آبادان گفت: این اردو یک قرارگاه متمرکز برای استان هرمزگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید باکرزاده جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با هرمز گفت: بودیم.

وی افزود: در استان هرمزگان راهیان نور را در دو قسمت راهیان نور در جنوب که در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور دارد و راهیان نور شهدای خلیج فارس برگزار می کنیم. مکان در بندرعباس و جزیره هرمز.

جانشین فرمانده کل سپاه امام سجاد(ع) نیز گفت: از اسفندماه امسال با تلاش و پیگیری خوب روسای دانشگاه ها و بسیج دانشجویی استان هرمزگان شاهد اعزام بیش از یک نفر هستیم. هزار دانش آموز از سراسر استان به استان خوزستان اعزام شدند.

باقرزاده ادامه داد: در بخش دولتی نیز حدود 650 کاروان از استان هرمزگان و بیش از 260 هنرمند از استان در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور داشتند، استان را ارزیابی کنید.

وی گفت: حدود 250 نفر از هموطنان عزیزمان در قالب خودروی شخصی به صورت خانوادگی و داوطلب در مناطق عملیاتی استان خوزستان برای استان هرمزگان حضور دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه امام سجاد(ع) از حضور 200 نفر از طلاب و روحانیون استان هرمزگان در قالب کاروان های سازماندهی شده در مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد و گفت: طی 10 روز 2 هزار و 750 نفر به این قرارگاه اعزام شدند.

باکرزاده افزود: در راستای خدمت رسانی به زائران شهدا، بیش از 150 خادمان شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و راهیان نور برای خدمت داوطلبانه سازماندهی و استخدام شدند که البته این روند تا 12 فروردین ادامه خواهد داشت. .

با قدردانی از زحمات و پیگیری های همه دست اندرکاران راهیان نور استان هرمزگان به ویژه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور با مسئولیت استاندار هرمزگان و کلیه بستگان در بخش راهیان نور در خصوص فرماندهی منطقه 1 نیروی دریایی ارتش، همکاران سپاه امام سجاد علیه السلام و رسانه ها به ویژه فضای مجازی بسیج و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که بیشترین همکاری را در این برنامه بسیار خوب و موثر داشتند، ابراز امیدواری کردند و گفتند: امیدواریم بتوانیم این مهم را تقویت کنیم. برنامه را ادامه دهید و برنامه ریزی دقیق تر و بهتری انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید