به دنبال ارائه خدمات رایگان به زائران راهیان نور هستیم / ارتقای کیفی راهیان نور با استراتژی سفری جذاب تر به مناطق نظامی


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814388

دبیر ستاد مرکزی و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویکرد این قرارگاه را ارائه خدمات رایگان به زائران راهیان نور دانست که مناطق در دستور کار قرارگاه قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عباس مطهری در دیدار با آیت الله سید محمد ساعدی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در رابطه با آغاز عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور، اظهار داشت: رزمندگان، پیشکسوتان و مسئولین به دیدار حضور یافتند. رزمندگان و بعد از دفاع مقدس، رزمندگان این منطقه و یاد و خاطره همرزمان شهیدشان این امر را تقویت کردند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق جنگی به تدریج منسجم و سازماندهی شد و ابتدا به «به سوی نور» و سپس به «راهیان نور» معروف شد، افزود: مقام معظم رهبری نیز در راهیان نور سخنان بسیاری داشته اند. نکته: مسئولان راهیان نور، واسطه حمایت های الهی و معنوی ملت ایران هستند و راهیان نور را فناوری قدرت نرم می دانند و بر تداوم این حرکت نرم تاکید کرده و آن را گنج می نامند.

دبیر مرکزی سپاه و بسیج افزود: بحمدالله با همت مردم و دولت زیرساخت های خوبی برای اسکان زائران در هفت استان میزبان از جمله آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه و خوزستان در راهیان نور فراهم شده است. و استان های بوشهر و هرمزگان از نور دریا تامین می شود.

وی در آستانه روز ملی راهیان نور با بیان اینکه رویکرد این اردو ارائه خدمات رایگان به زائران راهیان نور است، افزود: هدف ما اسکان خانواده در استان های میزبان است. “

مطهری با بیان اینکه امسال با توجه به افزایش قیمت ها، مسیرهای پیاده سبک خانوادگی را در اولویت قرار داده ایم تا مردم بتوانند خودروی شخصی داشته باشند، افزود: ارتقای کیفیت لایت واکرها با راهکار بیشتر سفر به مناطق جنگی. جذاب در دستور کار است.«از اقشار مختلف اعم از روحانیت، بانوان، هنرمندان و… خواستیم نقش آنها را در دفاع مقدس از یادمان ها در مناطق جنگی احیا کنیم.

وی افزود: کاهش هزینه کاروان های راهیان نور، تسهیل سفر به مناطق نظامی و تامین اسکان، غذا و محیط فرهنگی همراه با اطمینان از حضور در این مناطق در دستور کار راهیان نور بسیج و سپاه است. “

دبیر ستاد مرکزی سپاه و بسیج ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری راهیان نور را حرم نامیده اند، این کار باید به گونه ای انجام شود که مردم با میل خود راهیان نور را طی کنند و مردم از راهیان نور خارج شوند، نه اینکه باشند. ارسال شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید