ثبت نام از زائران راهیان نور تربت حیدریه / اعزام زائران به مناطق عملیاتی در چهار مرحله انجام می شود.


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809877

سرهنگ ناصری موحد از آغاز ثبت نام کاروان های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: امسال کاروان های راهیان نور در چهار مرحله و از 6 اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: ثبت نام از علاقه مندان به حضور در کاروان های زیارتی کره زمین برای بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس از صبح امروز 31 اسفندماه در تمامی مساجد، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی اعزام زائران را در چهار مرحله ذکر کرد و افزود: مرحله اول اعزام 16 اسفند است و سپس کاروان ها به 21 و 24 اسفند و همچنین 8 فروردین اعزام می شوند.

ناصری موحد گفت: امسال با شرایط حاکم بر جامعه، ثبت نام کنندگانی که به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می شوند باید حداقل دو نوبت واکسن تزریق کرده و هنگام ثبت نام کارت واکسن را به همراه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه اردوی زیارتی را 7 روزه عنوان کرد و افزود: زائران شهدا در این مدت از مناطق عملیاتی والفجر 8 اروند «فاو» شلمچه، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، ابهراد. تنگه چزابه، فکه، بازدید از دشت عباس و منطقه فتح المبین و همچنین دوکوهه.

وی خاطرنشان کرد: در طول 3 شبانه روزی که زائران در استان خوزستان اقامت داشتند، راویان دفاع مقدس که از پیشکسوتان جهاد و شهادت بوده و در عملیات های مختلف شرکت کرده اند، مناطق و روند عملیات های دفاع مقدس را اینگونه بیان می کنند. خاطرات رفقای کشته شده خود را می پردازند.

موحد گفت: زائران سرزمین نور در مسیر رفت و برگشت برای زیارت بیت مطهر حضرت امام خمینی(ره)، گلزار شهدای زهرا(س)، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تهران، حرم حضرت دانیال پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در شوش، بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم.

وی هدف از برگزاری این اردوها در این ایام از سال را به درخواست مردم دانست و گفت: با توجه به تعطیلی ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز بسیاری از علاقمندان به ایثارگران مایلند به این زمان و با آزادی بیشتر بروید.عملیات دفاع مقدس و همچنین زندگی شهدا را درک کنید.

فرمانده سپاه تربت حیدریر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از نیازهایی است که هر ساله و در روزهای مختلف در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و زیارتی برگزار می شود تا نسل های آینده انقلاب قهرمانی رزمندگان اسلام را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید