اعزام زائران عمومی راهیان نور در پنج مرحله انجام می شود / پیش بینی حضور بیش از 3000 زائر بومی در یادمان های فعال


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814846

رئیس سازمان ارتش، گردشگری و نور سپاه ثارالله استان کرمان:

گلمعباس نکونام گفت: در پنج دوره مردم و زائران از محله اعزام می شوند و در هر دوره ظرفیت اسکان 900 نفر را داریم. اما با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر، تخمین زده می شود که بتوانیم به بیش از سه هزار نمازگزار خدمت رسانی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعباس نکونام در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه تا دو سال دیگر کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، گفت: جلساتی در این زمینه برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و مسیرهای نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: قرار بود اردوی راهیان نور از بهمن ماه آغاز شود. اما با توجه به اینکه تاج به اوج خود رسیده است; اردوی کاروان دانش آموزی راهیان نور لغو شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تأثیری که راهیان نور در عرصه فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ به عنوان گنجینه به حراست مقدس دارد؛ اردوی کاروان های دانش آموزی، برادران و خواهران از دهم اسفند آغاز می شود.

نکونام افزود: در این راستا چهار بازه زمانی مشخص کردیم که دو بازه زمانی مربوط به برادران و دو مقطع مربوط به خواهران بسیج دانشجویی است. دوران برادری را با حضور 540 دانش آموز بسیجی پشت سر گذاشتیم و از هفدهم تا بیست و چهارم اسفند کاروان خواهران بسیجی شهرستان داشنجو در مناطق عملیاتی یادمان جنوب کشور حضور دارند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و مسیرهای نور سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پیش بینی می شود حدود 1700 دانش آموز بسیجی از مناطق عملیاتی بازدید کنند، گفت: قرار است از 24 اسفند لغایت 10 فروردین 1401 حضور داشته باشند. زائران محله ای که پنج دوره زمانی برای آنها در نظر گرفته ایم.

وی افزود: ثبت نام آغاز شده است تا علاقه مندان می توانند با شماره تلفن 03432736095 تماس گرفته و در فواصل زمانی مشخص در مناطق عملیاتی یادمان جنوب کشور حضور یابند.

نکونام اردوگاه ثارالله سرلشکر شهید سلیمانی محل استقرار شهید کازرونی اهواز را آماده پذیرایی از زائران دانست و گفت: در هر زمان آماده اسکان حدود 900 زائر به صورت رایگان هستیم.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و مسیرهای نورانی سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: در پنج دوره زمانی مردم و زائران محله اعزام می شوند و در هر دوره ظرفیت اسکان 900 نفر را داریم. با این حال، به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب، دستورالعمل های بهداشتی نیز باید رعایت شود. بنابراین برآورد می شود که بتوانیم به بیش از سه هزار زائر خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید