بازدید 3000 زائر راهیان نور زنجانی از یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور


ساعت: 05:17
تاریخ انتشار: 1370/02/1402
کد خبر: 1835215

فرمانده نیروی زمینی سپاه زنجان با اشاره به استقبال بی نظیر زنجانی ها از حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگار کوله بر گفت: مقدمات اردوی راهیان نور دانش آموزی از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور، این اردو به صورت حضوری لغو شد. گفت: بیش از 2.8 میلیون بازدید از آثار تاریخی به صورت مجازی انجام شده است.

مسئول اردوی راهیان نور سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی 14 تا 16 اسفندماه سال گذشته برگزار شد، افزود: تعدادی از دانش آموزان نیز در قالب به اردوهای راهیان نور رفتند. یک اتوبوس این دوره.

وی با اشاره به اینکه 900 دانش آموز زنج در مدت پنج دوره به جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: دانش آموزان زنجی نیز در قالب سه اتوبوس در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به بازدید بسیج جامعه پزشکی و بسیج جامعه زنان از این مناطق، خاطرنشان کرد: بازدید مردمی نیز در سه مرحله انجام شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به استقبال بی نظیر زنجانی ها از حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، افزود: بیش از 3 هزار زنجانی از مناطق عملیاتی در جنوب کشور

این مسئول در ادامه گفت: قرارگاه زنجان علاوه بر خدمات رسانی به زائران زنجانی به بیش از 2500 زائر از سایر استان ها نیز خدمات رسانی کرد.

وی در پایان یادآور شد: نمازگزاران زنجانی از یادمان های فتح المبین، اروند، الکامه، نهرخین، شلمچه، طلایه، هویزه و معراج الشهدا بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید