برگزاری اردوی مجازی راهیان نور با حضور 18 هزار دانش آموز قزوینی / عضویت بیش از 35 هزار نفر در کانال بسیج دانش آموزی استان

وی با اعلام اینکه مراسم راهیان نور به صورت مجازی در استان قزوین برگزار شد، افزود: برای اجرای این برنامه تلاش شده تا محتوایی غنی و پربار برای دانش آموزان ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، برنامه راهیان نور در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند در کانال شاد و کانال سازمان بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

وی گفت: دانش آموزان پایه دهم و دوازدهم استان قزوین که دوره آموزشی دفاعی دارند 18 هزار نفر هستند که باید در مراسم راهیان نور مجازی شرکت کنند.

رسولی فر افزود: البته دانش آموزان پایه نهم نیز دوره آمادگی دفاعی دارند، اما الزامی به حضور در مراسم راهیان نور ندارند. ضمن اینکه دانشجویان می توانند از چنین ظرفیتی که در راستای ارتقای معنویت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام می شود، بهره مند شوند. از عضویت در کانال شاد و بسیج دانشجویی بهره مند شوید.

اضافه شدن 4 امتیاز به دوره آموزشی حمایت از دانش آموز از طریق شرکت در اردوی راهیان نور

وی گفت: با حضور دانش آموزان در برنامه راهیان نور 4 امتیاز به دوره آمادگی دفاعی آنها اضافه می شود و این موضوع به حوزه های آموزشی 14 گانه اطلاع رسانی شد و جلسه توجیهی مربیان و سرمربیان دوره مقدماتی برگزار شد. دفاع

این وزیر راهیان نور، سفر به دیار شهداست؛ وی خاطرنشان کرد که معاونان اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مناطق 14 گانه از این برنامه به خوبی حمایت کرده اند.

وی بیان کرد: محصولات و آثار دانش آموزان در برنامه راهیان نور منتشر می شود ضمن اینکه در اجرای این برنامه ها از راویان خوش بیانی که یادگاران دفاع مقدس بوده و همگام با شهدا بودند برای راهنمایی آنان استفاده خواهیم کرد. راه شهدا

رسولی فر افزود: همچنین دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب قلب، فیلم، عکس، نقاشی و شعر طنز از طریق بسترهای اعلام شده برای مربیان خود ارسال کنند.

وی گفت: با توجه به سوالات و ابهامات دانشجویان در برخی از مسائل دفاع مقدس، برنامه ای با حضور فرمانده سپاه در استان قزوین برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های دانش آموزان برگزار می شود.

پاسخگویی به ابهامات دانشجویان در خصوص مسائل حراست مقدس

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 35 هزار نفر در کانال بسیج دانشجویی استان قزوین عضویت دارند. این در حالی است که 44 روز پیش 44900 نفر عضو این کانال بودند اما با اجرای کمپین هایی مانند اسکن دعوتنامه توانستیم به 35500 نفر برسیم.

وی گفت: افتتاحیه برنامه راهیان نور روز دوشنبه 11 اسفندماه به صورت محدود با حضور جمعی از نمایندگان استان برگزار می شود که در برنامه راهیان نور یادمان های دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

رسولی فر گفت: برگزاری محفل شعر ویژه دانش آموزان پسر، اجرای برنامه در مناطق عملیاتی فکه، شلمچه، طلائیه، اروند کنار و دهلاویه و گفتگوی صمیمانه فرمانده سپاه استان با دانش آموزان با محوریت رساندن پیام به شهدا و تبیین وظیفه نسل امروز حفظ خون شهداست.

وی در پایان گفت: مراسم اختتامیه برنامه راهیان نور چند روز پس از پایان برنامه و بررسی آثار ارائه شده توسط دانش آموزان برگزار می شود.

باید بگویم؛ در پایان این نشست با حضور سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، سرهنگ بغدادی مسئول بسیج اساتید استان و سرهنگ رسولی فر مسئول بسیج دانش آموزی استان از پوستر راهیان نور رونمایی شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید