عضویت 278 هزار دانش آموز کرمانی در سازمان بسیج استان / برگزاری رزمایش مؤمنانه «همکلاسی خوب 2» در هفته بسیج دانش آموزی

ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779659

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت؛

عبدالرضا روز خوش با اشاره به اینکه 278 هزار دانش آموز در استان در سازمان بسیج دانش آموزی استان عضویت دارند، گفت: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در هفته بسیج دانش آموزی برگزاری رزمایش است. برای کمک وفادار به نام “همکلاسی خوب”.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرضا روز کش در گفتگو با راه آرمان; وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 36 هزار دانش آموز شهید کشور، گفت: هفته بسیج دانش آموزی با شعار «نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب» از 7 آبان آغاز شد. ادامه.

مسئول بسیج سازمان دانش آموزی استان کرمان با اشاره به اینکه 278 هزار دانش آموز در استان عضو بسیج تشکل های دانش آموزی استان هستند، گفت: برنامه های متعددی برای هفته بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است که در سطح استان است. دانش آموزان.

وی گفت: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری برنامه «در راه قدر» به مناسبت بزرگداشت شهید فهمیده و روز نوجوان در جزیره هرمز اشاره کرد که در بستری شاد با حضور برگزار می شود. از دانش آموزان.”

این مسئول ادامه داد: شیطان غرب از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است که از شبکه های مجازی سازمان بسیج دانشجویی کشور پخش می شود.

روز کوش بیان کرد: از دیگر برنامه ها می توان به زوال شیطان اشاره کرد که دانش آموزان با نقاشی پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا، آتش زدن مدارس و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام می کنند. فیلمی یک دقیقه ای ضبط و آثار خود را برای شرکت در مسابقه از طریق کانال های مجازی بسیج سازمان دانش آموزی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان راه اندازی حرکت های استکبارستیزی در جهان بدون آمریکا و نوجوانان پلاس در فضای مجازی و با محوریت نوجوانان ایرانی ایرانی را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: : دانش آموزان نخبه بسیجی با ائمه جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری آخرین دوره آموزشی فرماندهان بسیج دانش آموزی با عنوان یاوران ولایت، دیدار با دانش آموزان برای تجدید میثاق با دانش آموزان شهید، سرکشی به خانواده های شهدا، سمپاشی قبور مطهر شهدا و شرکت در راهپیمایی علیه استکبار.از دیگر برنامه هایی که در این هفته در نظر گرفته شده بسیج دانش آموزی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در هفته بسیج دانش آموزی اجرای رزمایش یاری صادقانه با عنوان همکلاسی خوب است که در آن بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان توزیع می شود. از ابتدای سال جاری تاکنون 4 میلیارد تن کمک های خیریه بسیج دانش آموزی شهرستان ها می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید