ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان اصفهان به یاد دانش آموزان شهید شاهچراغ


ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907416

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به یاد سه دانش آموز کشته شده در حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ دانش‌آموزان یکی از ارکان مهم در همه جوامع و کشور اسلامی ایران به شمار می‌روند، زیرا به گفته پیر جماران آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند، زیرا انقلاب اسلامی به کسانی نیاز دارد که پرچم انقلاب را بالا نگه دارند. سالهای طولانی و آن را تا آخر عمر حفظ کند. در تقویم رسمی کشور هشتم آبان سالروز شهادت جوان بسیجی شهید محمد حسین فهمیده به عنوان روز جوانان و بسیج دانشجویی و سیزدهم آبان ماه به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است. یاد و خاطره شهدای دانش آموز مبارز با استکبار در آبان 57 به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانش آموز به نام هفته بسیج دانش آموزی از 8 تا 13 آبان ویژه برنامه هایی برگزار می شود.

به همین مناسبت رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان از ویژه برنامه هایی که به همین مناسبت در استان برگزار می شود خبر داد.


* ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان اصفهان

سرهنگ پاسدار حسین رجب پور در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز; وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سه دانش آموز جانباخته آن حادثه، با عنایت ویژه به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی امسال، گفت: : یکشنبه 8 آبان ماه مصادف با آغاز هفته بسیج دانش آموزی یادآوری می باشد. شهدای دانش آموز به ویژه سه دانش آموز که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند در مناطق استان برگزار می شود.


* 4000 دانش آموز در اردوی فرهنگی تربیتی «فرمانده دل ها» از گلستان شهدا بازدید کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی فرمانده دل ها خبر داد و افزود: اردوی فرهنگی تربیتی فرمانده دل ها از صبح یکشنبه 17 آبان ماه با حضور 4 هزار دانش آموز پایه چهارم برگزار می شود. حضور در گلستان شهدای اصفهان که هدفش این است این اردوی آموزشی به منظور آشنایی دانش آموزان با زندگی شهدا و فرماندهان دفاع مقدس همراه با تقدیم سردار شهید حاج حسین هرازی و سایر سرداران شهید به نوجوانان است که تا چهارم آبان ماه ادامه دارد.


* پاسخگویی به 100 مربی مجرب به سوالات و شبهات دانش آموزان در مدارس استان

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی در مدارس استان از برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی خبر داد و گفت: برای پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان بیش از 100 نفر توانمند و مربیان مجرب از طیف های مختلف از جمله مدیران سیاسی، راویان دفاع مقدس و طلاب و روحانیون که تجربه تدریس در مدارس را دارند، همه روزه به مدارس استان اعزام می شوند و به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند.

سرهنگ رجب پور کسب مقام اول اصفهان در مسابقات لیگ علوم کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات لیگ علوم در تهران برگزار می شود.

وی افزود: جمعی از دانش آموزان استان اصفهان به نمایندگی از همه دانش آموزان استان در برنامه دیدارهای دانشجویی با رهبر معظم انقلاب شرکت می کنند.


* زنگ استکبارستیزی در تمامی مدارس منطقه به صدا درآمده است

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان از نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار از صبح روز چهارشنبه در تمامی مدارس و مراکز آموزشی استان خبر داد و افزود: ساعت 16 روز چهارشنبه مطالعه سایبری با حضور بسیجیان برگزار می شود. یک گردان سایبری دانش آموزی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندهی حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و کد عملیات اعلام می شود که تا 4 آبان ماه ادامه دارد.


* پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در فریدونشهر مرتفع ترین نقطه کشور برافراشته است.

وی از برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز بام ایران خبر داد و افزود: صبح چهارشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد. در مرتفع ترین نقطه کشور یعنی فریدونشهر اصفهان در مدرسه رحمت شهر ویران می شود.

سرهنگ رجب پور از برگزاری کمپین های مختلف جهان بدون تاریکی و من حجاب دوست دارم توسط دانش آموزان در فضای مجازی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: جمعه 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار دانایی است. در این روز دانش‌آموزان از سراسر منطقه به همراه خانواده‌هایشان در راهپیمایی ضد دشمن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید