در گام دوم دانش آموزان نقش پررنگ تری در تحقق اهداف انقلاب دارند/پیش بینی اجرای 2000 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: دانش آموز سرمایه گرانبهای نظام اسلامی و نقش آنان در تثبیت اقتدار کشور در آخرالزمان است. 43 سال عالی است، همیشه سرآمد بوده اند و در گام دوم انقلاب نقش پررنگ تری در تحقق اهداف انقلاب خواهند داشت و در سازندگی تمدن اسلامی پیشگام هستند و باید باشند.

اصغری تصریح کرد: یکی از مهم ترین نیازهای امروز نسل نوجوان و دانش آموزان تبیین جهاد با رویکرد ایجاد امید و خودباوری است. لازم است نسل جوان جامعه به خوبی از دستاوردها و جایگاه امروز ایران اسلامی آگاه باشد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال انحراف از اعتقادات جوانان و نوجوانان است و می خواهد آنها را به انحراف بکشاند، لذا جهاد تبیینی می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج دانش آموزی، آماده سازی نوجوانان برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب است و در این راستا تربیت قدرت را بر سر راه خود قرار داده است. دستور کار

اصغری افزود: همه ساله به مناسبت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوعی در استان برگزار می شود که استان پیش بینی می شود.

وی افزود: شعار هفته بسیج دانش آموزی ایران در سال جاری قوی است و رویکرد همه برنامه ها تحقق این شعار است و برنامه ها هم میدانی و هم عرصه حضور است که در سطح مدارس توسط واحدهای دانش آموزی و در سطح مدارس برگزار می شود. حوزه فضای مجازی به دلیل اهمیت آن و بستر شبکه ای شاد و سایر فرستادگان ایرانی برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: محورهای محتوایی برنامه های هفته بسیج دانش آموزی «جوانان ایرانی، بسیج دانش آموزی، مبارزه با استکبار و شهدای دانش آموز» است.

اصغری تصریح کرد: در هفته بسیج دانش آموزی کمپین های مختلفی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به ایران قدرتمند با رویکرد تولید محتوا و کمپین دنیای بدون تاریکی با رویکرد استکبارستیزی اشاره کرد.

وی افزود: جشن دهه هشتاد یکی از مهم ترین برنامه هایی است که همزمان با سراسر کشور در 20 آبان ماه برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی فرماندهان بسیج دانش آموزی قبل از خطبه های نماز جمعه، یادواره شهدا در سطح مدرسه و شهرستان، صبحانه مشترک دانش آموزان، خانواده- نشست های محوری با رویکرد خانواده انقلاب، مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان، مسابقات کتابخوانی، راه اندازی کمپین های خرید کالای ایرانی و حضور دانش آموزان نخبه بسیجی در برنامه های تلویزیونی از مهمترین برنامه های این هفته است. هفته بسیج دانش آموزی.

عسگری خاطرنشان کرد: اردوی راهیان سامگه یکی از مهمترین برنامه هایی است که با رویکرد تبیین پیشرفت و ظرفیت دانش آموزان انجام می شود و مهمترین هدف این برنامه ایجاد امید و رسیدن به خودباوری در بین نوجوانان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید