تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786687

سردار کریمی با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب است، گفت: این موضوع باید با محوریت مساجد محقق شود و در این راستا علاوه بر اثربخشی فعالیت های بسیج نیز باید این مهم محقق شود. ، مساجد باید بازسازی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از 20 خانواده معظم شهدا در محلات مقابل منازلشان گفت: بسیج نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت ملت ایران است. ایشان با فرهنگ و روحیه بسیجی دستاوردهای بزرگی خلق کردند و امروز بسیج به نمایشگاه عزت، اقتدار، توانایی ها و اخلاص بزرگ مردم تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج به همت امام خمینی (ره) و برای تحقق تمدن اسلامی تشکیل شد و امروز به مردمی ترین تشکل انقلاب اسلامی تبدیل شده و در راستای اجرای فرامین ائمه اطهار(ع) گام برمی دارد. انقلاب».

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه تحقق محله اسلامی یکی از اهداف مهم بسیج در گام دوم انقلاب بود، گفت: بودن.

وی افزود: تحقق محلات اسلامی با پیشرفت جوانان مومن و انقلابی باید محقق شود چرا که جوانان نقش مهم و اساسی در اعلام گام دوم انقلاب دارند و بنابراین باید وارد فصل جدیدی از سازندگی شویم. . هویت اسلامی در سطح محله.

سردار کریمی گفت: بسیج امروز در عرصه های دفاعی، امنیتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، تربیت سیاسی، رفع آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی نسخه کارآمد و عملیاتی داشته و در بسیاری از موارد 100 درصد موفق بوده و دستاوردها بسیار مهم هستند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت اتاق فکر در پایگاه های بسیج یک ضرورت مهم است، گفت: آنها باید در کنار مساجد هویت اسلامی و ایرانی محلات را محقق کنند چرا که این یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و بسیج در اجرای رهبری است. اظهارات … “او یک پیشگام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری تجلیل از خانواده بیست شهید در محلات گفت: آنچه امروز از خانواده شهدا می آموزیم درس مقاومت در برابر ارزش های اسلامی و خانواده است. شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند و از گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می روند.

وی افزود: جایگاه خانواده های شهدا در نزد خداوند بسیار ارزشمند است چرا که این بستگان پرچمدار پاسداری از ارزش های اسلامی، ادامه دهنده راه شهدا هستند و ولایتمداری و بصیرت از شاخصه های آن است. از خانواده شهدا».

سردار کریمی گفت: خوشبختانه به برکت کنگره شهدای استان مرکزی در هفت سال گذشته اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده که با دستور مقام معظم رهبری با قوت ادامه خواهد داشت. کنگره.

وی با اشاره به اینکه شمارش آمار شهدای استان مرکزی که امروز به 7100 شهید والامکام در استان رسیده است و تدوین فرهنگنامه 22 جلدی شهدای استان از مهمترین اقدامات زیرساختی در ایثارگران است، خاطرنشان کرد: ادامه هید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید