باید تحقق دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم/ «محله اسلامی» یکی از چشم اندازهای بسیج است.


ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856093

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به بسیجیان آذربایجان شرقی گفت:

سلیمانی گفت: باید رویکرد تحول آفرین و تحقق دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم. به حول و قوه الهی این انقلاب زنده و پویا خواهد بود تا هر چه زودتر راه عالم بشریت به پایان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، سردار گلمرضا سلیمانی در جمع فرماندهان پایگاه های سراسر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیلات امت تنها از طریق سازمان هایی مانند بسیج محقق می شود، اظهار کرد: 8 تا 10 میلیون جوان مومن در کشور وجود دارد. جنبشی تلقی می شود که در آن عموم مردم نیز در محاصره این پرچمداران و بازیگران قرار گرفته و بسیج ده ها میلیونی را تشکیل می دهند.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» با تاکید بر محوریت مسجد در فعالیت های پایگاه ها، گفت: تحقق ربع اسلامی را در یکی از چشم اندازهای «بسیج» قرار داده ایم. تحقق محله اسلامی زمینه ساز تأمین عمومی این مهم است; نهضت اجتماعی یعنی انقلاب خاموش نمی شود، بلکه زنده، زنده و با حضور مردم و پیشتاز بسیج به حیات خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه ادوار محور بوده و نقش آفرین بوده است، افزود: بسیجیان نهادینه کننده فرهنگ و گفتمان مقاومت هستند؛ زیرا فرهنگ مقاومت در نقاط نهادینه شده جهان اسلام است.

سلیمانی با اشاره به تهیه سند راهبردی ده ساله توسط مقام معظم رهبری، ادامه داد: سند توسعه راهبردی اولین سندی است که پس از بحث و بررسی گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری تصویب و ابلاغ شد.

وی به دیدار اجلاس سران با مردم تبریز در سال های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: وی در دیدار با مردم آذربایجان تاکید کرد که مردم تبریز به عنوان پیشگام در همه عرصه ها باید در گام دوم پیشگام و پیشگام باشند. “

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در تحقق نظام اسلامی و محلات دارد، یادآور شد: راه انقلاب با تمام توان ادامه دارد و بسیج پیشتاز این راه است. بسیج سازمان انقلاب اسلامی است. بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید رویکرد تحول آفرین و تحقق دولت اسلامی را در عمل نشان دهیم. به حول و قوه الهی این انقلاب زنده و پویا خواهد بود تا هر چه زودتر راه عالم بشریت به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید