امروز در بسیج صف ندارد/ تحقق «محله های اسلامی» مقدمه ای برای تشکیل دولت اسلامی است.


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838289

سردار سلیمانی گفت: امروز در بسیج حاکمیت ندارد و همه آحاد جامعه می توانند در بسیج نقش آفرینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جشنواره اسوه در مشهد گفت: موضوع را به طور جدی باز کنید.

وی با اشاره به اینکه عمودهای بسیج اساس مقاومت است، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی با تلاش سپاه استان، حوزه های مقاومت و بسیج استان این محوریت در حال شکل گیری است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که برای تحقق دولت اسلامی باید یک نهضت اجتماعی تشکیل شود و سپس شاهد شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باشیم و امیدواریم ملت ایران در مرحله دوم پرچمدار آن باشد. گام انقلاب.» برای رسیدن به این مهم، پایگاه های بسیج باید احیا، ظرفیت سازی، توسعه و تقویت شوند و چشم انداز آن ها تحقق ربع اسلامی باشد که در واقع مقدمه ای برای تشکیل و تحقق است. از یک دولت اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه طرح ربع اسلامی حاصل تفکر نخبگان و پژوهشگران فعال در تحقق تمدن نوین اسلامی است، گفت: با حمایت سردار سلامی امروز اکثر پایگاه های بسیج فعال هستند. پایگاه ها، امروزه تنها 6 پایگاه نیمه فعال وجود دارد.

وی ادامه داد: در دوران تاج گذاری پایگاه های بسیج برای مقابله با این ویروس شروع به کار کردند و به گفته بسیاری از کارشناسان اگر این اتفاق نمی افتاد، معلوم نبود این بیماری در کشور چه شرایطی داشت.

سردار سلیمانی تاکید کرد: نقش مردم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه های ائمه انقلاب و آموزه های تشیع است که نیازمند سازماندهی است که در قالب بسیج محقق می شود.

رئیس سازمان مستضعفین بسیج یادآور شد: به صحنه آمدند و دیدند که این 21 هزار نفر در روستاهای مختلف در حال ساخت خانه و کار ساخت و ساز برای محرومان هستند و قرار شد این خانه ها در 80 روز تحویل داده شود.

وی در پایان افزود: متأسفانه برخی از مسئولان در سطوح مختلف به دلیل دوری از بسیج هنوز معتقدند که در بسیج صفی وجود داشت در حالی که امروز در بسیج و همه آحاد مردم صفی وجود ندارد. ایفای نقش در بسیج و از طریق این نقش آفرینی تربیت میلیون ها مومن انقلابی معطوف به انقلاب است و در واقع ما خدمتگزار مردم هستیم و به این افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید