فرمانده سپاه تهران: ورود بسیج به عرصه عفاف و حجاب/ تشکیل شورای اعتلای ادارات به ریاست دبیر بسیج/ آغاز اطلاعیه های زبان بسیج در جاده ها، مراکز خرید و مترو

فرمانده سپاه تهران: ورود بسیج به عرصه عفاف و حجاب/ تشکیل شورای اعتلای ادارات به ریاست دبیر بسیج/ آغاز اطلاعیه های زبان بسیج در جاده ها، مراکز خرید و مترو

سردار حسن زاده: آنها وانمود می کنند معابر و اماکن عمومی را افراد بی حجاب اشغال کرده اند در حالی که این افراد اکثریت نیستند.

فرمانده سپاه تهران گفت: همانطور که بر رعایت قانون عفاف و حجاب در معابر و اماکن عمومی تاکید داریم، باید در ادارات نیز اقدامات لازم را برای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام دهیم.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (سه شنبه) در همایش دبیران سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها با بیان اینکه علیرغم همه برنامه ریزی هایی که انجام داده اند، تلاش و کوشش خود را انجام داده اند. به دلیل رهبری فرماندهی معظم کل قوا و درایت مردم و عملکرد بسیجیان عقیم ماند. اما با وجود اینکه در یک سنگر شکست خوردند، تلاش خود را مضاعف کردند و با اقداماتی که انجام دادند، در عرصه حجاب و عفاف جسارت به دست آوردند و مطابق با آرزوهای خود عمل کردند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه ما نمی توانیم نسبت به عفاف و حجاب بی تفاوت باشیم، اما از طرفی هر اقدامی باید با هوشمندی و درایت انجام شود، گفت: در 44 سال یاد گرفتیم که وقتی با مشکلی مواجه می شویم باید تمام تمرکز را داشته باشیم. تلاش ما برای حل آن است.» بیایید بگوییم؛ بنابراین در این زمینه نیز باید همین کار را انجام دهیم.

سردار محمد رسول الله (ص) ادامه داد: به عبارت دیگر هر جا با تهدیدی مواجه شده ایم و خوب عمل کرده ایم، آن تهدید فرصت های زیادی برای ما ایجاد کرده است. بر این اساس در مقابل تهدید مذکور، اگر خوب عمل کنیم، خالصانه و با درایت وارد شویم و عجله نکنیم، کشورمان بهترین و عالی ترین فرصت ها را خواهد داشت.

وی افزود: پیش از این امکان ورود به این منطقه وجود نداشت، اما از یک هفته پیش در برخی مراکز خرید، مترو و بزرگراه ها بسیجیان از سر ادب و تذکر شفاهی به بی حجاب ها و بی حجابی ها می پردازند. احترام گذاشتن و همین امر باعث شده است که حامیان حجاب در فضای مجازی از چنین اقدامی به شدت عصبانی شوند.

سردار حسن زاده افزود: وقتی این حضور با نهایت صبر و حوصله انجام شود، موفقیت های زیادی را برای کل نظام به همراه خواهد داشت. ما هم مانند جنبش بسیجیان برای مقابله با اغتشاشات سال گذشته بر اساس برنامه از سلاح گرم استفاده نکردیم و این باعث افتخار نظام شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرد که اگر اینگونه رفتار کنیم این خاکریز دشمن هم شکسته می شود. در حالی که این متخلفان اکثریت نیستند.

وی تاکید کرد: همانطور که بر رعایت قانون عفاف و حجاب در معابر و اماکن عمومی تاکید داریم، باید اقدامات لازم را برای اجرای قانون عفاف و حجاب در ادارات به گونه ای انجام دهیم که مختص شرایط خودش باشد. . رهبر هر سازمان دبیر بسیج است. از سوی دیگر باید در این زمینه فعال و هوشیار بود.

سردار حسن زاده با بیان اینکه مساعدت سازمان ذیربط باید با ضوابط و خویشتن داری صورت گیرد، گفت: در این راستا سازمان ارائه دهنده خدمت باید ابتدا با درایت، صبر و حوصله به دور از منفی نگری لزوم رعایت قانون فوق را درک کند. نگرش ما به مشتریان یادآوری می کنیم. البته در عین حال باید به شفاف سازی اهداف دشمن و اطلاع رسانی ضوابط و مقررات به مسئولان نهادها توجه جدی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید