تفاهم نامه قوه قضائیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امر به معروف اصفهان برای تشکیل تیم های برخورد با کاشفان حجاب/ تشکیل شعب ویژه برخورد با افراد بی حجاب

تفاهم نامه قوه قضائیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امر به معروف اصفهان برای تشکیل تیم های برخورد با کاشفان حجاب/ تشکیل شعب ویژه برخورد با افراد بی حجاب

دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه قضایی، شعب ویژه ای برای مبارزه با متخلفان موازین حجاب تشکیل شد.

; موسویان دادستان اصفهان در مراسم تجلیل از رهبران خوب و بد نوروز و ماه مبارک رمضان که با حضور دکتر جواد ستاکی رئیس مجمع نمایندگان استان، سردار میتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الامر(ع) برگزار شد. -کورپوس زمان و سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه آحاد جامعه و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند.

به گزارش صداوسیما، وی اظهار کرد: مدیران نهادها و سازمان ها باید پاسخگوی خدمات رسانی به متخلفان حجاب باشند چرا که این اقدام انفعال محسوب می شود و تاکنون در این زمینه برخی از مدیران رسیدگی و پرونده های قضایی تشکیل شده است.

دادستان اصفهان به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه قوه قضائیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تیم هایی برای برخورد با افرادی تشکیل می شود که نقض هنجارهای حجاب در اماکن عمومی

موسویان اضافه کرد: با اتحادیه هایی که به مسائل اسلامی احترام نمی گذارند برخورد جدی می شود، چه در رفع حجاب باشند و چه خدماتی برای رفع حجاب ارائه دهند.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان در ابتدای این همایش با اشاره به ابلاغیه جدید فرمانده انتظامی کشور مبنی بر حضور پر رنگ تر نیروهای فرج برای مقابله با ناهنجاری ها، گفت: مصمم تر و توانمندتر در میدان هستیم. و از همه اقشار بسیج و احد خواهشمندیم.» با توجه به شرایط موجود ما را یاری دهند تا با هنجارشکنی های جامعه مبارزه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید