وزارت نفت و جهاد دانشگاهی چهار تفاهم نامه و تفاهم نامه امضا کرده اند

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795543

وزارت نفت و جهاد دانشگاهی با حضور جواد اوجی وزیر نفت و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی دو تفاهم نامه همکاری و دو تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، وزارت نفت و جهاد دانشگاهی با حضور جواد اوجی وزیر نفت و حمیدرضا طیبی رئیس جمهور دو تفاهم نامه همکاری و دو تفاهم نامه امضا کردند. جهاد دانشگاهی . . این تفاهم نامه ها و تفاهم نامه ها امروز (دوشنبه، 5 آذرماه) در حاشیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به امضای رئیس جهاد دانشگاهی و شرکت های تابعه وزارت نفت رسید.

بر این اساس، تفاهم نامه و برنامه ریزی برای بازسازی و تعمیرات اساسی و تامین تجهیزات بر اساس شرایط و نیاز ماشین آلات حفاری شرکت ملی حفاری ایران بین شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی محیط میزبان بین شرکت فراساحلی ایران و شرکت نفت امضا شد. جهاد دانشگاهی بر اساس استانداردهای ملی کشور با استفاده از روش های ترکیبی و بیولوژیکی.

این در حالی است که قرارداد خرید خدمات پالایش نفت خام با استفاده از تجهیزات فرآوری سریع برای ساخت کارخانه به روش ساخت، مالکیت و بهره برداری بین شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و جهاد دانشگاهی به مبلغ حدود 71 میلیون دلار و عقد قرارداد. برای تولید و تحویل 59 غلتک. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید