انعقاد تفاهم نامه با وزارت جهاد کشاورزی و صمت برای اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران کشاورزی

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792661

منصورعلی زرای گفت: پس از امضای تفاهم نامه با جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران در این حوزه، الگوی خوبی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، منصورعلی زارعی امشب در مراسم کلنگ زنی شرکت تولید تجهیزات بیمارستانی مبتنی بر گیاهان دارویی در کشاورزی که در سطح زمین در میاندرود تخریب شد، منصورعلی زارعی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه وی به عنوان اولین شهر صنعتی تحول کشاورزی مازندران در میاندورود گفت: کشاورزان ارزش تبدیل صنایع به محصولات کشاورزی را می دانند. به همین دلیل یک سال است که تلاش می کنیم مجوز تولید صنعتی شهرستان را بگیریم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی، تعاونی ها و مردم منطقه را متقاعد کنیم تا در آن سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: امروز اجرای اولین واحد کشاورزی که تبدیل گیاهان دارویی در حوزه پزشکی است، آغاز شد. واحدهای دیگر شروع به کار کرده اند و امیدواریم تا پایان سال چندین واحد در این شهرستان فعال شوند.

عضوکمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم برای سرمایه گذاران تسهیلات فراهم کنیم. در پی انعقاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران در این حوزه، الگوی خوبی خواهیم بود.

علی بابای کارنامی دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: و مسئولان استانی.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران با ظرفیت تولید در شهرک صنعتی شهدای میاندورود می تواند به رونق فعالیت های اقتصادی و کاهش بیکاری جوانان در این منطقه کمک کند.

راه اندازی شرکت داروسازی با سرمایه 480 میلیارد تن

امیرمحمد لطف آبادی موسس شرکت داروسازی کریستالیزاسیون اعتماد پارسیان گفت: امروز عملیات اجرایی احداث کارخانه ملزومات دارویی به عنوان اولین شرکت دارویی در بیمارستان ها و دندانپزشکی استان مازندران آغاز شد. سرمایه 480 میلیارد تنی و اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: بهره برداری از این واحد تولیدی در اوایل سال 1401 و اواخر اردیبهشت ماه و محصولات تولید شده در آن انجام می شود. محصولات بیمارستانی

موسس این شرکت داروسازی در پایان خاطرنشان کرد: این محصولات شامل دستگاه های ضدعفونی کننده اتاق عمل است که با پایه های گیاهی برای رفع بخشی از نیاز کشور و استان مازندران وارد بازار می شود.

به گزارش بالا، مراسم کلنگ زنی کارخانه بلورسازی پارسیان اعتماد در زمینی به مساحت 5000 متر مربع جهت تولید فرآورده های دارویی گیاهی به عنوان فرآورده های سلامت محور با سرمایه گذاری 4800 میلیارد ریال و ساخت و بهره برداری از این تولید بزرگ برگزار شد. برای 300 نفر از بیکاران منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید