انعقاد تفاهم نامه همکاری های فناورانه پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و فدراسیون ووشو


ساعت: 23:30
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920139

در این پژوهشکده تفاهم نامه همکاری فناورانه بین «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران» منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در راستای «تجاری سازی و فروش و توسعه محصولات فناورانه» و همچنین «ارائه محصولات مشترک دو سازمان»، تفاهم نامه همکاری دوجانبه ای به امضای زهرا سلمان رسید. رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و امیر صدیکی رئیس فدراسیون ووشو. با حضور مهدی رسولی معاون فناوری، حامد عباسی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، زهرا نتگی معاون امور بانوان و علیرضا برمن دبیرکل فدراسیون ووشو امضا شد.

رسولی «رئیس مرکز نوآوری فناوری ورزشی پژوهشگاه» در این زمینه اظهار داشت: با توجه به تجربه موفق همکاری مشترک دو سازمان در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی در سال های اخیر و خلأ احساس شده در حوزه فناوری های ورزشی. ، پس از بحث و تبادل نظر و در جلسات مربوطه به این نتیجه رسیدیم که فعالیت های فناورانه مشترک با جدیت انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر فدراسیون ووشو تنها فدراسیونی است که کمیته ویژه ای به نام «کمیته فناوری» دارد و در 2 سال گذشته از برخی تیم های نوپا حمایت کرده است. بر این اساس مقرر شد موسسه تربیت بدنی از استارت آپ های فدراسیون حمایت کرده و فضای کاری را در ساختمان مرکز نوآوری پژوهشگاه در اختیار فدراسیون قرار دهد و همچنین محصولات تولیدی خود را در این زمینه توسعه دهد، مانند: طنز سلحشور، سامانه استعدادیابی، فدراسیون مسقط و… کمک.

رسولی تصریح کرد: برگزاری مشترک رویدادهای نوآورانه، سمپوزیوم ها، جشنواره ها، دوره های آموزشی و همچنین فراهم آوردن شرایط برای حضور مشترک در نمایشگاه ها و جشنواره های مرتبط از دیگر برنامه های در دست بررسی است. به ویژه «سمپوزیوم بین المللی استارتاپ های ورزشی» که در سال گذشته برگزار شد، به دلیل استقبال مخاطبان، دومین دوره آن به زودی با همکاری پژوهشگاه و فدراسیون برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات مرکز نوآوری فناوری مرکز تحقیقات (حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ورزشی) به سایت مرکز به نشانی https://sticssrc.com/fa مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید