امضای تفاهم نامه همکاری های ورزشی و گردشگری ورزشی بین کمیته ملی المپیک ایران و کامبوج


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900546

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با وزیر گردشگری و رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج و دبیرکل کمیته المپیک این کشور چمریون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; در این نشست که در سالن ویژه هتل سوخا در پنوم پن کامبوج برگزار شد، محمود خسروی وفا با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج گفت: ابتدا می خواهم ممنون از مهمان نوازی بی شک قاره آسیا ظرفیت های زیادی در ورزش جهان دارد و برگزاری چنین نشست هایی فرصت خوبی است تا بتوانیم با همکاری هم از این ظرفیت برای رشد و تعالی ورزش یکدیگر استفاده کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تصریح کرد: امیدوارم در بخش های اداری، فنی و ورزشی همکاری ها تقویت شود و سود متقابل ایجاد شود. ایران در بسیاری از عرصه های ورزشی آسیا و جهان کشور قدرتمندی است و می توانیم همکاری های مثبتی با یکدیگر داشته باشیم. وی رسما از همتای خود برای بازدید از اماکن ورزشی و زیرساخت های مسابقات قهرمانی ایران در سفر به ایران دعوت کرد.

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج از این دیدار ابراز خرسندی کرد و گفت: هدف ما گسترش روابط ورزشی است و از پیشنهاد شما برای افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور خرسند هستم و از این پیشنهاد استقبال می کنیم. . با توجه به میزبانی بازی های آسیای جنوب شرقی 2023 امیدواریم بتوانیم از حمایت ها و تجربیات شما استفاده کنیم که در این راستا پیشنهاد ما امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک ورزشی بین دو کشور است. و در زمینه گردشگری ایران پتانسیل قابل توجهی دارد و برای کامبوج حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید