مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886893

مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور هاشم داداش پور «معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان» برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، آیین تجلیل از علی شریف نژاد «رئیس سابق پژوهشگاه تربیت بدنی» و وداع با زهرا سلمان «رییس جدید پژوهشگاه» با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

وی در ابتدای این مراسم با تبریک انتصاب دکتر سلمان به عنوان سرپرست پژوهشکده و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: از تمامی اعضای هیات مدیره، هیات علمی و کارکنان پژوهشکده صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. به دلیل مشارکت در اجرای برنامه های مختلف و همچنین رویدادهای مهم پژوهشکده در سطح ملی و بین المللی، با همت فراوان و تلاش شبانه روزی خود، مرا همراهی کردند، از جمله این برنامه های ملی می توان آزمون عملی را انجام داد. علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اداره تربیت بدنی پردیس های دانشگاهی فرهنگیان خاطرنشان کرد: اخیرا با مشارکت بیش از 50 هزار داوطلب از سراسر کشور توسط موسسه تربیت بدنی به عنوان برگزارکننده آزمون و سازمان سنجش آموزش کشور و با همکاری دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی در 34 ناحیه و 29 استان کشور.

سلمان در ادامه ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات علی شریف نژاد رئیس سابق پژوهشکده گفت: از تمامی مدیرانی که از بدو تاسیس این پژوهشکده تاکنون خدمات ارائه کرده اند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: من نیز مسیر و برنامه های موثر روسای جمهور گذشته را ادامه خواهم داد، اما در دستور کار ایجاد برخی تغییرات و تحولات به ویژه همکاری بیشتر و تعامل گسترده با دانشگاه ها، معلمان و فرهنگیان سراسر کشور خواهد بود.

وی گفت: پژوهشکده علمی تربیت بدنی به عنوان مرجع علمی ورزش کشور، ظرفیت استثنایی برای اجرای طرح های کلان ملی را دارد. این طرح ها شامل تمامی گروه های سنی و تمامی سطوح مهارتی از ورزش های عمومی گرفته تا ورزش های قهرمانی و حرفه ای و غیره خواهد بود و پژوهشکده تربیت بدنی به عنوان یک موسسه علمی می تواند با سازمان ها و مراکز مرتبط از جمله همکاری و ارتباط داشته باشد. فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و … برای تحقق این اهداف ملی باید اقدامات مشترکی انجام دهند و همچنین در ارائه راهکارهای مناسب برای رفع چالش های موجود تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه فضای کاری پژوهشگاه کافی نیست، با توجه به خدمات و اقدامات گسترده پژوهشگاه در حوزه های مختلف مرتبط با علوم ورزشی و استقرار حدود 70 نفر از همکاران (هیئت علمی و کارکنان)، افزود: تلاش برای حل این مشکل پیگیری و بهبود.

در پایان این مراسم از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی لوح تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حکم انتصاب سرپرست جدید پژوهشگاه به آنان اهدا شد.

عباس قربانی «معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان»، ابراهیم علیدوست کفرکی «مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان»، محمدهادی امید «مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حراست سازمان» امور دانشجویی، علی کاشی «معاونت پژوهشی و پژوهشی تربیت بدنی»، محمد شریعت زاده «معاون فن پژوهشکده»، حسین زارعیان «معاون پژوهشگاه فرهنگی و اجتماعی»، دکتر محمد حسین قربانی «مشاور رئیس پژوهشکده، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، داریوش خواجوی دبیرکل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و جمعی از اساتید و کارکنان پژوهشگاه از دیگر حاضران در این مراسم بودند. .

در حاشیه این مراسم معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از کلیه طبقات و واحدهای پژوهشکده تربیت بدنی اعم از مرکز مشاوره ورزشی، آزمایشگاه های تخصصی، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی امور اداری و … و همچنین با اساتید و کارکنان پژوهشکده صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید