مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ویک کرمانشاه برگزار شد


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877340

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ویک کرمانشاه با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی ویک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امروز دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ویک کرمانشاه با حضور مسعود حشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی ویک برگزار شد.

رضا داودی، مدیرعامل جدید فاضلاب کرمانشاه در این مراسم گفت: تنش های آبی ما از یک ماه پیش آغاز شده است، بنابراین همه باید با یک طرح ضربتی به بهبود هر چه سریعتر شرایط کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 349 روستا در آبرسانی جهاد کشاورزی داریم که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و در این راستا در نظر داریم تا 2 سال آینده به بهره برداری برسانیم و روستاییان عزیز به برکت سالم و با کیفیت. آب آشامیدنی.» لذت ببرید.

داودی گفت: در حوزه شهری نیز اولویت هایی داریم که شهر کرمانشاه به دلیل تنش آبی شدیدی که با آن مواجه هستند در اولویت است و بنا داریم با توجه به وضعیت هر منطقه برنامه های ویژه ای انجام دهیم.

وی گفت: در حال حاضر 7 پالایشگاه در حال ساخت و 16 پالایشگاه در حال بهره برداری است و تلاش داریم در سفر رئیس جمهور 5 پالایشگاه از این تعداد را در مدار قرار دهیم.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح رفاه پرسنل و نیروی کار انجام خواهم داد زیرا این یکی از دغدغه های اصلی من خواهد بود.

علیرضا کاکاوند، مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود گفت: کرمانشاه در دو سال گذشته با خشکسالی 100 ساله دست و پنجه نرم می کند. دومی بی نظیر است.

وی گفت: امسال نیز مانند سال گذشته با مشکل کم آبی مواجه هستیم با این تفاوت که آب به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

کاکاوند گفت: در حال حاضر آبیاری سرابی از 400 لیتر به 16 لیتر در ثانیه رسیده که این یک هشدار برای ما است.

در این مراسم از زحمات علیرضا کاکاوند مدیرعامل سابق کرمانشاه ویک تقدیر و رضا داودی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.


1eb1fde1 fe5f 4ae1 9efc 915aa44501eb خبر خاکستری




ما در کرمانشاه کم آبی نداریم، باید منابع را به درستی مدیریت کنیم

به گزارش مرصادنیوز، منوچهر فهری امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: ما 30 سال روی زمین هستیم، 10 سال از آن زمان می گذرد و هر سال وضعیت بدتر می شود. سال قبل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: در این راستا پایگاه عملیاتی تنش آبی را در کرمانشاه راه اندازی کرده ایم و هر هفته جلساتی از این قبیل برگزار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات در این کمپ تا حدودی مشکل آبرسانی اضطراری سد را با وام 100 میلیارد تنی برطرف کرده است.

فهری گفت: سال گذشته تلاش زیادی برای بحث تامین آب انجام دادیم که با تلاش بسیاری از همکاران این مشکل برطرف شد و امیدواریم از این خط برای کاهش مشکلات تنش آبی در این شهرستان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در کرمانشاه کم آبی نداریم اما باید بتوانیم منابع آبی را به درستی مدیریت کنیم و در عین حال مردم در هزینه ها صرفه جویی کنند.

فهری از مدیرعامل جدید کرمانشاه ویک خواست در بحث اقدامات ملی طی مصوبه استانداری اولویت اول خود را رسیدگی به امور کارکنان و تامین زمین این پروژه قرار دهد، بنابراین اولویت اول کارکنان ویک است.

وی به سفر آتی رئیس جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر اعتبارات خوبی برای عمران، آب و فاضلاب تامین می شود و در صورت مدیریت صحیح بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید